رویدادهاهمایش و کنفرانس ها

ایران میزبان اجلاس بین‌المللی گردشگری روستایی

ایران میزبان اجلاس بین‌المللی گردشگری روستایی می‌شود

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور از برگزاری اجلاس بین المللی گردشگری روستایی در سال آینده به میزبانی ایران خبر داد.

به گزارش آرکاو به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، ولی‌الله تیموری بعدازظهر امروز در نشستی با فعالان گردشگری شهرستان گرمسار با اشاره به شعار گردشگری دنیا با عنوان «گردشگری روستایی و طبیعت‌گردی» اظهار داشت: سند راهبردی توسعه گردشگری روستایی در دست تهیه و تدوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی گردشگری روستایی در ایران در سال ۱۳۹۹ گفت: سند راهبردی توسعه گردشگری روستایی، در این اجلاسیه ابلاغ می‌شود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور با تأکید بر توجه نسبت به تقویت صنعت گردشگری در ایران با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در کشور در این حوزه اظهار داشت: در حال حاضر ساماندهی و توزیع سفر داخلی در اولویت اقدامات حوزه گردشگری کشور قرار گرفته است.

تیموری به درآمدزایی و ثروت نهفته در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: این صنعت به ابزاری برای توزیع عادلانه ثروت در دنیا تبدیل‌شده است و در کشور ما نیز باید بدان توجهی گسترده شود.

وی مقصد نخست تورهای داخلی در حوزه گردشگری راگردشگری روستایی، عنوان کرد و بیان داشت: حدود ۹۸ درصد از سفرهای داخلی ایران به سمت شهرهای کوچک و روستاهاست؛ و از این حیث باید به گردشگری روستایی، بیش از این‌ها توجه شود.

ادامه مطلب
مدرسه راهنمایی عمومی لابارسیو لزی

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور با بیان اینکه رتبه‌بندی شهرها از منظر گردشگری به‌زودی اعلام می‌شود تأکید کرد: باید مشارکت جوامع محلی را در توسعه گردشگری ارتقا ببخشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا