اخباراخبار مسکن

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی از آذر ماه در مازندران

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی از آذر ماه در مازندران

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از ثبت‌نام  مسکن ملی از اوایل آذر ماه در این استان خبر داد.

محمد نظری  با بیان اینکه برای ثبت نام مسکن ملی هدف گذاری‌هایی از طرف دولت صورت گرفته است، اظهار کرد: در مرحله اول افرد در سامانه بر اساس خود احضاری اعلام می‌کنند که از اوایل انقلاب تاکنون زمین یا  وام دولتی استفاده نکرده و بیش از ۵ سال باید در همان شهری  سکونت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در مرحله بعد سیستم به صورت خودکار با توجه به لینک‌هایی که ثبت احوال، ثبت اسناد و بانک‌ها دارند، اظهارات فرد جستجو می‌شود و اگر فرد واجد شرایط بود، تایید نهایی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل  راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: این طرح شامل مسکن اولی ها و کسانی که سالیان سال مستاجر بوده و فاقد هرگونه ملک هستند، خواهد بود.

چهار شراط برای ثبت‌نام متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده است که نخسیتن آن این است که از اول فروردین ۸۴ فاقد مالکیت مسکونی باشند که این شرط علاوه بر فرد متقاضی به افراد تحت تکفل هم اضافه می‌شود، شرط دوم این است که از ابتدای انقلاب از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه‌دار استفاده نکرده باشند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرط سوم تاهل و سرپرست خانواده بودن و شرط چهارم این است که حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند.

ادامه مطلب
پارکینگ‌ های زیرسطحی در شهر قم احداث می‌شود

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا