Metro Arquitetos Associadosآثار معماری جهاندفاترفروشگاهکاربریکانسپتمراکز تجاریموقعیت مکانیوضعیت

فروشگاه ایزوپ میامی

Metro Arquitetos Associados

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه فروشگاه ایزوپ میامی
  • فروشگاه ایزوپ میامی
  • Aesop Store Miami
  • Color combination
  • Design process
  • روند طراحی

فروشگاه ایزوپ میامی
معمار :
Metro Arquitetos Associados

موقعیت: آمریکا، میامی
وضیعت: کانسپت

مساحت: ۳۳ مترمربع
کاربری: تجاری
تاریخ ساخت: ۲۰۱۷
سازنده: Martin Corullon, Gustavo Cedroni


Aesop Store Miami
Aesop Store Miami

مشخصات پروژه فروشگاه ایزوپ میامی

هدف از این پروژه کشف ارتباط بین معماری مدرن اواسط میامی با سنت معماری مدرن برزیل بود.

به همان روشی که معماری مدرن اروپا در آمریکای شمالی تفسیر شده است ، تفسیری و تفریحی از این جنبش در آمریکای جنوبی صورت گرفته است. این ارتباط با ویژگی های اقلیمی و جغرافیایی میامی – مکانی آفتابی و نزدیک به مناطق گرمسیری تقویت می شود. ما این پیوندها را از طریق انتخاب اشکال هندسی خالص ، به ویژه استوانه و دایره ، که در تاریخ معماری محلی و برزیل تکرار می شود ، برقرار کردیم ، و همچنین از طریق استفاده از پالت رنگی سبک ، نزدیک به سفید ، یکی دیگر از ویژگی های متداول است.

روند طراحی

به هر دو سنت برخی از مراجع مهم در پست مایامی ساحل میامی ، قطعات کاری از مجسمه ساز برزیلی Sergio Camargo ، درخشندگی استخرهای آمریکایی از دیوید هاکنی یا حتی پروژه های معاصر ، حساس به این عودها ، مانند منطقه Faena از OMA ، اخیراً در شهر افتتاح شد.

برگرفته از این تصاویر ، تصمیم گرفتیم فضایی را ایجاد کنیم که دارای زوایای مناسب نباشد ، فقط با برنامه های منحنی – بخش های استوانه ای – ساخته شده است که گویی محیط یک پوسته حاصل از اتصال بین این حجم های از قبل موجود است.

این سایت – منطقه طراحی میامی – یک شرکت تجاری نسبتاً جدید است که توسط مجموعه فروشگاههای طراحی ایجاد شده است. شهر میامی به دلیل زیاد گردشگران برزیلی که از آن بازدید می کنند با جهان آمریکای لاتین ، چه اسپانیایی و چه پرتغالی ، ارتباط محکمی دارد. به همین دلیل است که تلاش برای ارتباط هر دو جهان فرهنگی از طریق فضا و معماری برای ما معقول است.

ادامه مطلب
ساختمان پزشکان دماوند | مهندسین مشاور زما

ترکیب رنگ

این پروژه دارای پالت کمتری از مواد و در رنگ های مشابه است.

این مواد از مبدأ طبیعی هستند اما به صورت صنعتی پردازش می شوند. اگرچه آنها بی نظمی و ناهمواری مناسب را حفظ می کنند ، اما نشانه هایی از روند این صنعت وجود دارد. گچ بتونی ، جلا ، کفپوش terrazzo ، در رنگهای گرم از خاکستری تا سفید. هدف این است که خلوص رسمی هندسه های ساده را با سطوح صاف آنها حفظ کنیم ، اما با عیب و نقص ، زبری و تخلخل ، انگار محیط توسط سنگ های عالی شکل گرفته است ، بسیار ساده اما با تغییرات و تفاوت های ظریف بافت و رنگ. یک طبیعت کنترل شده دوباره.

دکوراسیون فروشگاه ایزوپ میامی

ما از استفاده از عناصری که می تواند به یک محیط خانه اشاره کند ،

مانند مبلمان اجتناب می کنیم. ما حداکثر تعداد اشیاء را حذف کردیم. محصولات در دیوارها و نه در قفسه ها در معرض شکاف قرار می گیرند. countertop و پیشخوان فروش از همان مواد کف هستند ، گویی که اینها یک رخداد طبیعی بوده و اشیاء مستقل نیستند. نورپردازی نیز در نقاط نوری در شکافهای گچ و بدون تجهیزات در معرض نور مستقر است. پوشش گیاهی از سوراخ های روی نما ، بدون گلدان یا تکیه گاه جدا شده از معماری ناشی می شود.

تنها استثناء صندلی است که توسط لینا بو بردی ، معمار ایتالیایی طراحی شده

و در نیمه دوم قرن گذشته در برزیل کار کرده است. حرفه او نمونه ای از این واسطه گری موفق بین مدرنیسم اروپایی و تفسیر دوباره گرمسیری آن است که شامل زبری و بی ادبی فرآیندهای تولید صنعتگر و در عین حال اتصال به تولید صنعتی است. علاوه بر اینکه به متن تاریخی و مفهومی ، که به پروژه مراجعه می کنند ، اختصاص داده می شود ، صندلی انتخابی یک کره نیمه اثاثیه بر روی یک ساختار فلزی سبک وزن است و باعث تقویت رپرتوار رسمی سایر عناصر سازنده فضا و جلوگیری از زاویه های مناسب می شود.

ادامه مطلب
خانه علفزار

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Aesop Store Miami
architect:
Metro Arquitetos Associados

location: UNITED STATES, MIAMI
statues: concept
Area: ۳۳.۰ m2
user: Commercial
Year: ۲۰۱۷

Authors: Martin Corullon, Gustavo Cedroni

Project Specifications of Aesop Store Miami

 The intention of the project was to explore a link between Miami’s mid-century modern architecture with the tradition of the Brazilian modern architecture.

In the same creative way that the European modern architecture was interpreted in North America, there was an interpretation and recreation of this movement in South America. This connection is reinforced by Miami’s climatic and geographic characteristics – a sunny place and close to the tropical area.

We established these bonds through the choice of pure geometric shapes,

specially the cylinder and the circle, that are recurrent in both local and Brazilian modern architecture history, and also through the use of a light color palette, close to the white, another feature common to both traditions.

Design process

Some important initial references were

the Miami Beach Post Office, the work pieces from the Brazilian sculptor Sergio Camargo, the luminosity of American pools from David Hockney or even contemporaneous projects, sensitive to these recurrences, such as the Faena District from OMA, recently inaugurated in the city. Stem from these images, we decided to create a space that would not have right angles, constructed only by curve plans – cylinder segments – as if the environment was a resulting emptiness of the connection between these pre-existing volumes.

The site – Miami Design District – is a relatively new commercial enterprise formed by a set of design stores. Miami city has a strong connection with the Latin American universe, both Spanish and Portuguese speakers, due to the great amount of Brazilian tourists that visit it. That is why it makes sense to us the attempt to connect both cultural worlds through the space and the architecture.

ادامه مطلب
نمای بیمارستان اقبال | معماران خط باریک

Color combination

The project has a reduced palette of materials, in similar color tones.

The materials are from a natural origin but industrially processed. Although they kept the irregularity and proper roughness, there are marks from the process of the industry. Concrete, polished plaster, terrazzo flooring, in warm tones from the gray to the white.The intention is to keep the formal purity of the simple geometries with their smooth surfaces, but with imperfections, roughness and porosity, as if the environment was formed by great stones, very simple but with variations and nuances of texture and color. A controlled recreated nature.

decoration of Aesop Store Miami

We avoid using elements that could refer to a home environment, like furniture.

We eliminated the maximum number of objects.

The products are exposed in recesses in walls and not in shelves; the countertop and the sales counter are from the same material of the floor, as if they were natural outcrops and not independent objects. The illumination is also based in light points in recesses in the gypsum, without exposed equipment. The vegetation arises from holes on the façade, without pots or supports separated from the architecture.

The only exception is the armchair designed by Lina Bo Bardi,

Italian architect that worked in Brazil in the second half of the last century. Her career is an example of this successful mediation between the European modernism and its tropical reinterpretation, incorporating the roughness and the rudeness of the artisanal production processes and, at the same time, being connected to the industrial production. Besides being appropriated to the historical and conceptual context, which are references to the project, the chosen armchair is an upholstered semi sphere over a lightweight metallic structure, reinforcing the formal repertoire of the other elements that compose the space and avoid right angles.

 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا