اخباراخبار شهرسازی

مشکلی برای خدمات هوایی به مناطق زلزله‌زده نداریم

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:
هیچ مشکلی برای فرودگاه و خدمات هوایی به مناطق زلزله‌زده نداریم

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره وضعیت زیرساخت‌های هوایی و خدمات رسانی لازم به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی،گفت: هیچ مشکلی برای فرودگاه‌های این استان به وجود نیامده است و اگر درخواستی باشد آماده هر گونه ارائه خدمات هوایی به مناطق زلزله‌زده هستیم.

به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا، شب گذشته ساعت حدود ۲ بامداد زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر در استان آذربایجان شرقی رخ داد که بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده تاکنون پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۳۸۰ نفر مصدوم شده‌اند. امداد رسانی به آسیب دیدگان این مناطق ادامه دارد.

رضا جعفر زاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – درباره وضعیت زیرساخت‌های هوایی این مناطق  گفت: هیچ مشکلی برای فرودگاه‌ها و زیرساخت‌های هوایی مناطق زلزله زده به وجود نیامده است و همه ایرلاین‌ها طبق برنامه از پیش اعلام شده خود پروازهایشان را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در صورت درخواست برای امداد رسانی هوایی آمادگی لازم را دارید یا خیر؟ اظهار کرد: تا کنون هیچ درخواستی برای امدادرسانی و خدمات هوایی در بخش‌های هلیکوپتری و پرواز مسافری نداشته‌ایم اما اگر چنین درخواستی وجود داشته باشد آمادگی کامل آن در صنعت هوایی کشور وجود دارد.

ادامه مطلب
خانه علفزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا