رویدادهامسابقات داخلی

جشنواره عکس شهرسازی تمدید شد

جشنواره عکس شهرسازی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سالانه عکس شهرسازی و معماری کلانشهر های ایران تمدید شد.

به گزارش آرکاو به نقل از  ایمنا، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سالانه عکس شهرسازی و معماری کلانشهرهای ایران تا ۱۰ آذرماه تمدید شد. این جشنواره که به دبیری محمد عزتی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برگزار می شود،‌ با محوریت “ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی در مسیر توسعه پایدار” با هدف بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با کلانشهرهای کشور با استفاده از هنر قدرتمند و رسانه عکاسی از دریچه دوربین به مسائل و گذر زمان در پنج محور کلی آماده دریافت تصاویر ارسالی شهروندان، متخصصان، عکاسان حرفه ای، دانش آموزان، دانشجویان، انجمن ها و تشکل های مردم نهاد است.

تکنولوژی سه ارمغان بزرگ برای بشر به همراه داشته است که شامل دقت، سهولت و سرعت می شود و عکاسی دیجیتال نیز محصول پیشرفت های تکنولوژیک این رشته است، از همین رو همگانی تر شده و به ثبت تصاویر دنیای اطراف می پردازد و فرهنگ تصویری مردم را ارتقاء می دهد لذا می توان از این پیامد تکنولوژیک عکاسی در پیشبرد اهداف جامعه بهره گرفت.

ادامه مطلب
دوره آموزشی جامع گردش کار بیم

این جشنواره به همت مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با همکاری شهرداریهای ۱۸ کلانشهر و سازمان های متعدد برگزار می شود. شهروندان، عکاسان و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.iranmbc.ir مراجعه کرده و یا با شماره های ۹۶۰۱۵۳۳۴ و ۹۶۰۱۵۳۸۰ دبیرخانه تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا