رویدادهامسابقات داخلی

جشنواره عکس شهرسازی تمدید شد

جشنواره عکس شهرسازی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سالانه عکس شهرسازی و معماری کلانشهر های ایران تمدید شد.

به گزارش آرکاو به نقل از  ایمنا، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سالانه عکس شهرسازی و معماری کلانشهرهای ایران تا ۱۰ آذرماه تمدید شد. این جشنواره که به دبیری محمد عزتی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برگزار می شود،‌ با محوریت “ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی در مسیر توسعه پایدار” با هدف بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با کلانشهرهای کشور با استفاده از هنر قدرتمند و رسانه عکاسی از دریچه دوربین به مسائل و گذر زمان در پنج محور کلی آماده دریافت تصاویر ارسالی شهروندان، متخصصان، عکاسان حرفه ای، دانش آموزان، دانشجویان، انجمن ها و تشکل های مردم نهاد است.

تکنولوژی سه ارمغان بزرگ برای بشر به همراه داشته است که شامل دقت، سهولت و سرعت می شود و عکاسی دیجیتال نیز محصول پیشرفت های تکنولوژیک این رشته است، از همین رو همگانی تر شده و به ثبت تصاویر دنیای اطراف می پردازد و فرهنگ تصویری مردم را ارتقاء می دهد لذا می توان از این پیامد تکنولوژیک عکاسی در پیشبرد اهداف جامعه بهره گرفت.

ادامه مطلب
ساختمان اداری رزیتان | دفتر معماری بن سار

این جشنواره به همت مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با همکاری شهرداریهای ۱۸ کلانشهر و سازمان های متعدد برگزار می شود. شهروندان، عکاسان و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.iranmbc.ir مراجعه کرده و یا با شماره های ۹۶۰۱۵۳۳۴ و ۹۶۰۱۵۳۸۰ دبیرخانه تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا