اخباراخبار شهرسازی

ساماندهی ورودی‌های شهر سرابله در حال اجرا است

ساماندهی ورودی‌های شهر سرابله همچنان در حال اجرا است

به گزارش رسانه خبری آرکاو و نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان-ایلام؛ کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: روند ساماندهی ورودی‌های شهر سرابله همچنان ادامه دارد و عملیات‌های تعریض و خاکبرداری در ورودی شمالی شهر سرابله در حال انجام می‌باشد.

او ادامه داد: این طرح به منظور افزایش ایمنی تردد‌ها در مسیر‌های ورودی شهر سرابله اجرا شده است.

کاظمی مطرح کرد: با همکاری متقابل شهرداری سرابله و اداره کل راه و شهرسازی، عملیات‌های یگری از جمله ایجاد بلوار، فضای سبز و روشنایی در دستور کار می‌باشد و به زودی به مرحله اجرا خواهند رسید.

او اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در زمینه عملیات های شهری در دستور کار است و در آینده اجرایی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: بهبود فضای اطراف این جاده‌ها از جمله دیگر اقدامات اجرایی در این پروژه خواهد بود.

او افزود: تمام تلاش خود را در جهت اجرای کامل پروژه‌های عمرانی انجام خواهیم داد و در این زمینه از هیچگونه تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در مورد ورودی هفت چشمه یادآور شد: برااساس بخشنامه های قانونی و رسمی هفت چشمه جزء محدوده شهر ایلام نیست و باید دهیاری، شورای روستا و بخشداری مرکزی نسبت به ساماندهی این ورودی اقدام کنند ولی با این وجود شهرداری ایلام در حد توان و اعتبارات محدود خود آب فضای سبز بلوار اصلی این منطقه را تامین کرده است.

ادامه مطلب
متروی شیراز نمایشی از توان مهندسی متخصصان ایرانی

وی اظهار داشت: شهردار ایلام به فرمانداری پیشنهاد داد که در صورت تامین منابع مالی از ششدار تا ورودی هفت چشمه توسط شهرداری زیباسازی شود اما به خاطر کمبود منابع مالی این پیشنهاد مورد تایید قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا