رویدادهانمایشگاه

نمایشگاه عکسهای سومین جشنواره ساختمانهای برتر

دبیر بخش عکس جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین:
نمایشگاه عکسهای سومین جشنواره ساختمانهای برتر در قزوین برپا شد

دبیر بخش عکس جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین گفت: نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عکاسی سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با موضوع سیما و منظر شهری در قزوین برپا شد.

 حسین میرکمالی دبیر بخش عکس جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین در این باره گفت: نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عکاسی سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با موضوع سیما و منظر شهری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی، انجمن انبوه سازان و انجمن سینمای جوان در گالری مجتمع راژیای قزوین برگزار شده است.

وی افزود: در این مسابقه که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن انبوه سازان و انجمن سینمای جوان برگزار شده است مجموعا ١٠١٦ عکس در دو بخش اصلی(دوربین عکاسی) و موبایلی توسط هنرمندان ١٧ استانِ کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

میرکمالی تصریح کرد: پس از داوری آثار تعداد ٣٣ عکس در بخش اصلی و ١٣ عکس در بخش موبایلی برای راهیابی به بخش نمایشگاه انتخاب شدند.

میرکمالی اضافه کرد: این نمایشگاه عکس که با موضوع «سیما و منظر شهری» برگزار شد و آثار برتر این مسابقه همزمان با مراسم جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین، معرفی خواهند شد.

ادامه مطلب
وُرک شاپ معماری داخلی با رویکرد ” ایرانی معاصر ”

منبع: روابط عمومی راه و شهرسازی استان قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا