اخباراخبار مسکن

قیمت واحد مسکونی در منطقه صادقیه+جدول

قیمت واحد مسکونی در منطقه صادقیه+جدول

برای خرید واحد ۱۰۶ متری ۲ سال ساخت در صادقیه خیابان گلناز به سرمایه یک میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومانی نیاز است.

صادقیه، محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از آن در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

صادقیه یا آریاشهر دارای دو میدان است که به نام‌های فلکه اوّل و دوم خوانده می‌شوند. در فاصله میان این دو فلکه شمار بسیاری مراکز تجاری و آموزشی وجود دارد که معروف‌ترین و بزرگترین آن‌ها مجتمع تجاری گلدیس است. در هر دو فلکه صادقیه تعداد زیادی شعب بانکی نیز وجود دارد.صادقیه از شمال به باغ فیض (پونک)، از جنوب به میدان آزادی، از شرق به برق آلستوم و از غرب به پل علامه جعفری (میدان نور پیشین) و شهر زیبا منتهی می‌شود. باغ‌های طرشت نیز از اراضی این محله به‌شمار می‌آیند. خیابان ستارخان یکی از خیابان‌های اصلی آریاشهر است.

ادامه مطلب
موافقت شورای حل اختلاف با زیست شبانه

 

منبع: مشرق نیوز

جدول: خبرگزاری میزان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا