اخباراخبار شهرسازی

۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در اردبیل احداث می‌شود

۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در اردبیل احداث می‌شود

 
به گزارش رسانه خبری آکاو و نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل؛ محبوب حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی باند دوم پروژه بزرگراه سه‌راهی صحرا – رضی – امیرکندی  در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده درصدد هستیم احداث ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در استان را محقق کنیم و تلاش‌های لازم در امر تخصیص اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به این که تا پایان سال گذشته ۱۳۴ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده و امسال نیز ۵۰ کیلومتر به این میزان افزوده خواهد شد که اعتبارات در نظر گرفته شده برای آن ۱۶۰ میلیارد تومان بوده و تلاش و جدیت ما بر این است که در راستای تخصیص تمامی اعتبارات اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اردبیل از کمبود بزرگراه رنج می‌برد و به همین دلیل باید در این زمینه با تلاش و جدیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در امر احداث بزرگراه‌ها ورود جدی داشته باشیم و مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

حیدری بیان کرد: هشت کیلومتر از باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا – رضی – گرمی – بیله‌سوار در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و برنامه‌ریزی شده تا هفت کیلومتر دیگر نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به اتمام برسد که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

ادامه مطلب
مالزی در خط مقدم کشورهای کربن صفر

وی با اشاره به این که اردبیل دارای ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه است نیز تصریح کرد: انتظار می‌رود با تزریق اعتبارات مناسب و کافی در امر توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل به سطح قابل قبولی دست یابیم و شاهد کاهش تصادفات و نیز توسعه راه‌های ارتباطی استان به استان‌های کشور با تحقق این هدف مهم باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا