اخباراخبار مسکن

خرید واحد مسکونی در درکه +جدول

 خرید واحد مسکونی در درکه چقدر تمام می‌شود؟+ جدول

 

برای خرید واحد ۹۵ متری ۵ سال ساخت در درکه خیابان میر اسماعیل به سرمایه یک میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومانی نیاز است.

درکه یکی از محله‌های شمال شهر تهران، پایتخت ایران است. در نزدیکی محله‌های اوین و ولنجک قرار دارد. این محله به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه‌های شمالی تهران، ار محل‌های مناسب برای پیاده‌گردی و کوه‌پیمایی در تهران به‌شمار می‌رود. پناهگاه پلنگ‌چال در کوه‌های درکه و در مسیر صعود به قله توچال قرار دارد.

این محله دارای مسجد جامع، حسینیه ، امام زاده ، بازارچه است. درکه یک منطقه توریستی و تفریحی است. دارای کوه ، رودخانه، باغ و در مناطق شمالی بیشزار وجود دارد.محله سادات درکه یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمیران است. منطقه درکه در شمال غرب شمیران واقع شده . بیشتر اهالی بومی  از نسل امامزاده سید محمد والی (ع) می‌باشد . و تمامی اهالی بومی محل سادات هستند. و معمولاً اسامی خانوادگی مردمان بومی  با میر ویا سید شروع می‌شود. مانند میرمهدی و میرعمادی و سیدمفیدی .

منطقه از دو ستیغ موازی با امتداد تقریبی شمالی-جنوبی تشکیل شده که در فاصله بین مابین دو ستیغ، دره طویلی با مشخصات توپوگرافی بسیار متنوع دیده می‌شود و شامل چشم‌اندازهای متفاوت به محدوده‌هایی با پوشش گباهی یا عاری از آن می‌باشد . دو ستیغ موازی مذکور در انتهای شمالی خود به ستیغ اصلی و طویل تری با امتداد غرب به شمال غرب-شرق، جنوب شرق ختم می‌شود که دامنه شمالی این قله توچال (۳۹۴۴ متر) را شامل شده‌است و اکثر اوقات سال پوشیده از برف است.

ادامه مطلب
تحریم‌ها می‌تواند باعث ایجاد فناوری نو در کشور شود

 

منبع: مشرق نیوز

جدول: خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 9 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا