بازرگانی و دفاترپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاترساختمان های اداریفرشید موسویکاربریگروه معماران خارجیمعماران

ساختمان ناشران دولنیوک | فرشید موسوی

ساختمان ناشران دولنیوک
معمار : گروه معماران خارجی (فرشید موسوی)

موقعیت: کره ی جنونی، پاچو
وضعیت: ساخته شده
کاربری: فرهنگی
مساحت: ۲۳،۰۰۰ مترمربع
تاریخ ساخت: ۲۰۰۵
کار فرما: شرکت انتشارات دولنیوک
معمار محلی(تیم طراحی): Iroje architects Young Yoon Kim
سازه(تیم طراحی) :  SDG Group, Tokyo
خدمات ساختمان: BDSP, London
هزینه (تیم طراحی):  Davis Langdon & Everest, London
معمار محلی (تیم ساختمانی): yo2 Architects
سازه (تیم ساختمانی): گروه مهندسی سازه ALT
خدمات ساختمان (تیم ساختمانی): Hana High Tech Co. Ltd, SeAH Engineering & Technology
لنداسکیپ: yo2 Architects
هزینه (تیم ساختمانی): yo2 Architects
عکاس: Jae Kung


ساختمان ناشران دولنیوک
ساختمان ناشران دولنیوک

مشخصات پروژه ساختمان ناشران دولنیوک

این پروژه امکانات جدیدی را برای ناشران دولنیوک فراهم می کند که امکانات اداری و سرمقاله آنها را تثبیت می کند. این شهر در Paju Book City ، یک شهر ماهواره ای با طراحی استراتژیک سئول واقع شده است و هدف آن متمرکز ساختن ویراستاری در منطقه است. این سایت یک قطعه ۲۰۰۰ متر مربع در لبه غربی یک تپه است که بر فراز دره ای که شهر کتاب پاجو در آن واقع شده است ، بلند است.

تنظیمات طرح جامع شهر پاجو تصریح می کند که ساختمانها دارای جهت گیری شرقی – غربی هستند ، برای جلوگیری از مسدود کردن جریان هوا بین تپه و کنار رودخانه به سمت غرب سایت و محدودیت ارتفاع سه داستان. برنامه اسکان شامل بایگانی و فضای ذخیره سازی ، فضای کاری برای فعالیتهای مختلف شرکت ، فضای رویداد و یک آپارتمان برای میهمانان: مساحت کل ۱۸۰۰ مترمربع است. این ساختمان به منظور به حداکثر رساندن پتانسیل موقعیت حومه آن در شهر پاجو بوسیله با تبدیل فضای کاری به یک فضای تحت اللفظی از باغهای اطراف ساختمان طراحی شده است.

ادامه مطلب
برج‌ هایی که نمی‌گذارند کوه‌ها را ببینیم

این ساختمان با شدت بخشیدن به ویژگی های جهت گیری قوی در طرح اصلی ، به صورت یک صفحه نمایش تاشو بین یک باغ سبز جنوبی و یک باغ معدنی شمال روبرو طراحی شده است که به معنای واقعی کلمه به دو صورت صفحه نمایش ، یک چادری از چوب و چوب دیگر در سنگ. هندسه صفحه تاشو که ساختار ساختمان را تشکیل می دهد به گونه ای ترتیب داده شده است که هر طبقه به صورت متناوب به سمت هر دو باغ هدایت می شود و یک تغییر متناوب از مناظر ایجاد می کند و با حرکت یکی از قسمت های ساختمان ، به پایان می رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا