پروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتئاترخانه کنسرتدفاترفرشید موسویکاربریکانسپتگروه معماران خارجیلندنمحل برگزاری موسیقیمراکز فرهنگیمعماران

موزیک باکس BBC | فرشید موسوی

موزیک باکس BBC
معمار :گروه معماران خارجی ( فرشید موسوی )

موقعیت: انگلستان، لندن
وضعیت: کانسپت
کاربری: فرهنگی
مساحت: ۶،۵۰۰ متر مربع
تاریخ ساخت: ۲۰۰۳
کار فرما: بی بی سی و اوراق بهادار Trillium
سازه: AKT
آکوستیک: همکاران شنی قهوه ای
روشنایی: Spears and Major
مدیریت پروژه: Davis Langdon
تئاتر: Ducks Sceno, Vaulx-en-Velin
خدمات:  Cameron Taylor Brady
مدل سازی: FOA & Andrew Ingram
جوایز: جایزه اول مسابقه


موزیک باکس BBC
موزیک باکس BBC

مشخصات پروژه موزیک باکس BBC

این پروژه به منظور قرار دادن سه ارکستر بی بی سی و مقدار زیادی فضای اداری اضافی در پردیس جدید شهر سفید طراحی شده است. این پیشنهاد با هدف ارتباط ذات بی بی سی به عنوان یک شرکت پخش عمومی با اتصال بصری فضای استودیو با فضای شهر ، از طریق یک غشای شیشه ای انجام شد. از آنجا که این استودیوها عمدتا برای تمرینات انجام می شود ، فضای داخلی شفاف ساختمان به مردم این امکان را می دهد که اجراهای نمایشی را از خیابان به دست بیاورند ، گویی که به پشت صحنه دعوت شده اند و برعکس به نوازندگان اجازه می دهد تا در فضای شهر اجرا کنند. در این سناریو ، هنگامی که پرده های موجود در سیستم نمای ساختمان برداشته شده و ساختمان به مرحله ای تبدیل می شود ، بی بی سی خود را به عنوان یک سازمان باز و شفاف در معرض دید عموم قرار می دهد.

این حالت کاملاً “شفاف” یکی از روشهای ارتباطی استودیوی و شهر است. فضاها و مقیاس های مختلف. نشانه بدنی آن حاکی از یک ساختار عمدتا خطی است. سطح محصور منطقه اصلی ساختمان همچنین “صفحه نمایش” طراحی شده برای پخش تصاویر یا گرافیک هایی را که بیشتر “ارتباط” BBC را با متن آن ایجاد می کند. هر دو صفحه نمایش ، که به عنوان وسیله ای برای انتقال رسانه عمل می کند ، و پنجره هایی که فعالیت ها را در معرض عبور رهگذران قرار می دهند ، از طریق مرکز موسیقی خود به BBC فرصت می دهند تا از طریق مرکز موسیقی خود با مردم درگیر شوند.

 

ادامه مطلب
بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب ایران | مهندسین مشاور شارستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا