پروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاتردفتر معماری FMAفرشید موسویفروشگاهکاربریمراکز تجاریمعمارانهنگ کنگ

فروشگاه ویکتوریا بکهام | فرشید موسوی

فروشگاه ویکتوریا بکهام
معمار: فرشید موسوی

موقعیت: چین، هنگ کنک
وضعیت:
ساخته شده
مساحت: ۲۵۰ متر مربع
تاریخ ساخت: ۲۰۰۸
کاربری: تجاری
هماران طراح: پانیذ پیوندی، فلورین بریلت


فروشگاه ویکتوریا بکهام 
فروشگاه ویکتوریا بکهام

درباره پروژه  فروشگاه ویکتوریا بکهام 

فروشگاه ویکتوریا بکهام هنگ کنگ فضای گوشه ای را در مرکز خرید لندمارک اشغال می کند. این طراحی لحظات متنوعی را ارائه می دهد که انواع مختلف تعامل را در زمان و مکان را به چالش می کشند. لباس هایی که از آویز های مخصوص زیگ زاگ آویزان هستند ، رنگ و جنس را ارائه می دهند و در برابر فضای خنثی و زاویه ای خنثی قرار می گیرند.

این فروشگاه دارای سه جهت گسترده است اما دارای عمق کمی است. به منظور به حداکثر رساندن رابطه ی بین فروشگاه و مشتریان ، پنجره ها کاملاً لعاب شده و عاری از نمایشگرهایی است که نمای داخلی را مسدود می کند. این حس شفافیت فروشگاه را از هر سه طرف قابل دید بهترمی کند.

در داخل ستون ها ساختاری برای نمایش لوازم جانبی و لباس های تاشو به عناصر بتونی مجسمه ای تبدیل می شوند. این فرم های یکپارچه ، هم به عنوان فضای ذخیره سازی و هم به عنوان صندلی در فضا کار می کنند ، مشتریان را به سمت تعامل با آنها از جهات مختلف دعوت می کنند.

ادامه مطلب
خانه افشار | علی اکبر صارمی

سقف از استیل ضد زنگ آینه ای برای ایجاد یک فضای مجازی پوشیده طراحی شده است و مشتریان را با توهم نوری که در مرزهای بین لبه های واقعی و تخیلی را محو می کند ، پوشانده است. تغییر اتاق ها نیز کیوسک های آینه ای هستند که در پس زمینه دیده می شوند و سطوح قابل مشاهده را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا