رویدادهاگفتمان ها و نشست ها

گلابچی مهمان امشب شب معماری

گلابچی مهمان امشب شب معماری

برنامه شب معماری از شبکه چهارسیما امشب ساعت ۲۳ با بحثی پیرامون (چالش های آموزش معماری ) با حضور پروفسور محمود گلابچی (استاد دانشگاه تهران) برگزار خواهد شد.

این برنامه روز چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

محمودگلابچی (زادهٔ ۱۳۳۶ در مشهد) استاد دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و پایه‌گذار تخصص سازه در معماری، تکنولوژی معماری در ایران، و رشته‌های «تکنولوژی معماری با گرایش‌های معماری بایونیک و معماری دیجیتال» و مدیریت پروژه و ساخت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های ایران است. او ۴۲ کتاب و بیش از ۱۵۰ مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی تألیف و ترجمه کرده‌است که به عنوان منابع اصلی و کتاب‌های درسی دانشگاهی در رشته‌های عمران، معماری، تکنولوژی معماری، و مدیریت پروژه و ساخت مورد استفاده قرار می‌گیرند و به ده‌ها چاپ رسیده‌اند.

تحصیلات عالی خود را در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز و در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۲ موفق به اتمام دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد با رتبه اول دانشکده فنی در رشته مهندسی راه و ساختمان گردید. همچنین گلابچی دکترای مهندسی راه و ساختمان با تخصص سازه در معماری و فوق دکترای سیستم‌های ساختمانی خود را در سال ۱۳۷۵ در دانشگاه لیدز انگلستان به اتمام رساند.

ادامه مطلب
اهالی گرگان به تخریب روستای زیارت سرعت داده‌اند

منبع: شبکه چهارسیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا