اخباراخبار مسکن

راه‌اندازی بورس مسکن مهر پردیس تا دو ماه آینده

با هدف شفافیت در معاملات واحدهای مسکن مهر
بورس مسکن مهر پردیس تا دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شهر جدید پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر تا دو ماه آینده با هدف شفافیت در معاملات مسکن و کوتاه‌شدن دست دلالان در این شهر جدید خبر داد.
به گزارش آرکاو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر برای جلوگیری از سواستفاده دلالان خبر داد.

هدایت افزود: در جهت ایجاد یک فضای شفاف بین مالک و خریدار، ارائه اطلاعات واقعی به مالک و همچنین جلوگیری از ایجاد پرونده‌های حقوقی که متاسفانه در شهر جدید پردیس تعداد آنها کم نیست، بحث بورس مسکن مهر را ایجاده کرده‌ایم تا در فرآیند خرید و فروش واحدهای مسکونی با نظارت مجموعه شرکت عمران، مالک به حقوق واقعی خود دست پیدا کند و خریدار نیز واحدی را خریداری کند که اشکالات حقوقی نداشته باشد.

بورس مسکن با نظارت مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین حضور اتحادیه مسکن پردیس باعث می‌شود که نقل و انتقال واحدهای مسکونی در یک فضای بسیار شفاف انجام شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از واحدهای مسکونی با حکم مرجع قضایی توقیف شده‌اند و به‌دلیل عدم تعهد و پایبندی دلالان سرپایی در خرید و فروش واحدهای مسکونی، شاهد اتفاقاتی و آسیب‌هایی هستیم که توسط دلالان صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
طرح ارتقای ایمنی ساختمان‌ها باید اجرایی شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: بورس مسکن با نظارت مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین حضور اتحادیه مسکن پردیس باعث می‌شود که نقل و انتقال واحدهای مسکونی در یک فضای بسیار شفاف انجام شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این بورس را ظرف دو ماه آینده و پس از کسب مجوزهای در شهر جدید پردیس راه‌اندازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا