آثار معماری ایراناستودیو معماری آکساپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاترکاربریمراکز مسکونیمعماران

واحد مسکونی فرشته | استودیو معماری آکسا

واحد مسکونی فرشته
معمار: استودیو معماری آکسا

موقعیت: –
وضیعت:
ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت زمین: ۳۰۰متر مربع
طرح و ساخت: استودیو معماری آکسا


درباره پروژه واحد مسکونی فرشته

طراحی این منزل مسکونی به سبک معاصر و با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع می باشد.اتاق خواب، خصوصی ترین مکان خانه است بنابراین باید با شخصیت شما منطبق باشد و به شما احساس شادی و آرامش دهد.رنگ ها و چیدمان اتاق خواب شما نشان دنده شخصیت شما و تعیین کننده بخش عمده ای از آرامش و خواب شماست. هدف ما در پروژه ها در مرحله اول رسیدن به نیاز وهدف کارفرما و بعد ایجاد محیطی آرام بخش و کاربردی می باشد. در اتاق خواب مستر سعی بر آن شده است که از ترکیب های خاکستری و آبی استفاده شود.ترکیب این دو رنگ شگفت انگیز در اتاق خواب باعث ایجاد خوابی آرام برای فرد می شود .

این رنگ از قدیم جز یکی از محبوب ترین رنگ ها برای اتاق خواب استفاده می شده است و همچنین رنگ خاکستری هم از لحاظ شیک بودن و هم با توجه به بعد روانشناسی آن می تواند خستگی شما را ناشی از کارهای روزانه به حداقل برساند.برای گرم تر شدن فضای اتاق خواب از پارکت چوبی کف استفاده شده است.فریم طلایی رنگ و ترکیب اشعار و حروف فارسی زیبایی فضا را دو چندان کرده است وسبکی شاعرانه در عین حال مدرن را به ساکنین منزل هدیه داده است.

ادامه مطلب
ساختمان مسکونی دربند | استودیو معماری آرخه

اتاق مطالعه

اهمیت زیادی ندارد که خانه شما چه متراژی دارد، بزرگ است یا کوچک، چندین اتاق دارد یا به یک فضای چند کاربردی منحصر شده است. نکته مهم در هر خانه‌ای اختصاص دادن یک فضا برای مطالعه است.فضایی که با بودن در آنجا حس و حال مطالعه در شما قوت گیرد و اصلا دلت بخواهد کتابی دست بگیریدو زمان‌تان را با مطالعه پر کنید. اگر انتخاب شما برای خودتان یا فرزندتان مطالعه داخل خانه است. پس یکی از بهترین کار‌هایی که باید به آن دقت کنید و فکری برایش داشته باشید، چیدمان این فضای مطالعه است. نور مناسب ترکیبی از نور زرد و سفید است. وجود همزمان چراغ مطالعه و لامپ یا مهتابی ضروری‌ست. دقت کنید که نور کم باعث ایجاد خواب آلودگی و کسالت می‌شود.

ایده قبل از اجرا ترجیحا محل خواب و مطالعه‌تان را یکی قرار ندهید. ذهن انسان عادت پذیر است. در محلی که عادت دارد آنجا بخوابد نمی‌تواند بیدار بماند و مطالعه کند.

طراحی اتاق خواب

نوجوانان نوجوانان و جوانان همیشه به دنبال آزادی و آرامش هستند از این رو بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب جوانان و نوجوانان دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. نوجوانان دختر و پسر برای گذراندن اوقات فراغت خود نیازمند اتاقی با دکوراسیونی متفاوت و جذاب هستند و علاوه بر این در دوره نوجوانی همه افراد تمایل دارند که دکوراسیون داخلی اتاق آن ها متفاوت و مدرن تر از دوران کودکی شان باشد.

ادامه مطلب
خرید واحد مسکونی در درکه +جدول

با نور خورشید از خواب بیدار می شوید! رنگ زرد به اتاق شما گرما و شادی می بخشد و کمک می کند تا روزتان را با نشاط هر چه بیشتر آغاز کنید. فرقی نمی کند کدام درجه از این رنگ را استفاده می کنید، رنگ زرد احساسات مثبت شما را بر می انگیزد.استفاده از خاکستری و گرمی چوب این تضاد رنگی را دلنشین و خاص تر کرده است.رنگ زرد از نظر روانشناسی باعث ایجاد هیجان و خلاقیت در فرد می شود چه بسا در طراحی اتاق نوجوان بهترین ترکیب رنگ به حساب می آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا