رویدادهاگفتمان ها و نشست ها

نشستی در نقد معماری و شهرسازی

نشستی در نقد معماری و شهرسازی

 
دویست و بیست و یکمین جلسه گفتمان از سلسه گفتمان‌های نقد معماری  و شهرسازی برگزار خواهد شد.
 
به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا، این جلسه با موضوع معماری، سیمای شهر و ضوابط احداث بنا با سخنرانی مروارید قاسمی (معمار و مدرس طراحی شهری) و با حضور عبدالرضا گلپایگانی (معاون شهرسازی شهردار تهران)، سهراب مشهودی (نماینده شهرسازی در هیات مدیره جامعه مشاوران) و بابک شکوفی (معمار) و دبیری سعید سادات‌نیا (معمار) برگزار خواهد شد.
 
این جلسه دوشنبه (۱۳ آبان ماه) از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در تالار استاد جلیل شهناز واقع در خانه هنرمندان ایران ، با همکاری فصلنامه بن، فصلنامه اندیشه ایرانشهر، فصلنامه جستارهای شهرسازی برگزار خواهد شد.
 
در جلسه های گفتمان قبلی نیز موضوعاتی مثل، مروری بر بازآفرینی شهری تجربه تهران، ساختمان پلاسکو دیروز امروز فردا، سازه های آبی تاریخی و توسعه گردشگری، بازخوانی مفاهیم و ابعاد بازآفرینی شهری، معماری و شهر تاریخی و دستیابی به رابطه توده و فضا در بافت شهرها بحث شده بود.
این سلسه گفتمان در خانه هنرمندان ایران در تالار شهناز برگزار می گردد.این تالار که پیش از این با نام «بتهوون» شناخته می‌شد در سال ۱۳۹۰ به «استاد جلیل شهناز» تغییر نام یافت. این تالار مکان مناسبی برای برپایی برنامه‌های هنری، بزرگداشت‌ها، نشست‌ها، همایش‌ها، افتتاحیه و اختتامیه‌ها و رونمایی آثار است.
ادامه مطلب
فصلنامه برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا