اخباراخبار مسکن

۳۳۱۳ واحد مسکن امید در ایلام ساخته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان:
۳۳۱۳ واحد مسکن امید در ایلام ساخته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: زمینه لازم برای ساخت ۳۳۱۳ واحد مسکن امید در محله‌های هدف بافت فرسوده این استان در قالب اجرای طرح بازآفرینی شهری تهیه و برای احداث به مناقصه گذاشته شده است.

 مهندس «علی‌اصغر کاظمی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: احداث مسکن امید از راهبردهای دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: کارهای لازم در خصوص اجرای طرح مسکن امید انجام شده تا در همه شهرهای استان اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی به راه و شهرسازی ایلام منتقل شود.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث این واحدها به زودی از طرف وزارت راه و شهرسازی آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این واحدها در مدت ۲ سال آینده ساخته شده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کاظمی با اشاره به بودجه تخصیص داده شده به این استان در حوزه بازآفرینی شهری یادآور شد: سهم دولت برای ارائه تسهیلات در حوزه بازآفرینی ایلام ۴۶۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: اولویت نخست اتمام طرح‌هایی است که بیشتر آنها پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند و مابقی اعتبارها نیز در بحث مسکن امیدهزینه خواهد شد.

ادامه مطلب
عمارتی شگفت انگیز در اصفهان

نقش دولت در مسکن امید، عمدتاً نقش حمایتی مانند اعطای تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف در انشعابات است و واحدها را مالکان واحدهای فرسوده می‌سازند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا