آثار معماری ایراناستودیو هادی تهرانیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترساختمان های اداریکاربریمعمارانهادی تهرانی

ساختمان اداری آرین | استودیو هادی تهرانی

ساختمان اداری آرین
معمار: استودیو هادی تهرانی

موقعیت: ایران، تهران
وضعیت:
ساخته شده
مساحت: ۶۵۰۰ متر مربع
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹-۲۰۱۸
کاربری: اداری
مدیریت پروژه: کریستوف ووپ ، وحید کرماد
تیم پروژه: وحید کراماد، هاوا کلاهدوز، ملیکا محمدی، کریستوف ووپ
کارفرما: کریمی


ساختمان اداری آرین 
ساختمان اداری آرین

درباره پروژه  ساختمان اداری آرین 

در خیابان معروف باهنر نیاوران، واقع در منطقه مرفه و طبقه بالا در کوهپایه های شمالی تهران واقع شده است.  حاشیه برگ،  سربالایی مارپیچی دربند، که از میدان تجریش و نزدیک به دارآباد در گوشه دور شمال شرقی تهران بزرگ قابل دسترسی است. ساختمان اداری آریان استانداردهای جدیدی را در بازار املاک و مستغلات ساختمانهای اداری تهران تعیین می کند.  ساختمان ۸ طبقه شامل ۶ طبقه دفاتر فضای باز، بالاتر از سالن نمایشگاه اتومبیل  در سطح خیابان و یک لابی ورودی دو طبقه بالا به علاوه سه طبقه پارکینگ زیرزمینی است.  تراسهای بالای نمایشگاه اتومبیل مناظر خیره کننده کوهستانهای البرز را نمایش می دهد. حالت عمودی دقیق ساختار تیغه های لوور به صورت تخیلی بیان شده است – عناصر عمودی و افقی در مقیاس های مختلف وجود دارد. 

علیرغم یک نما که برای هماهنگی با الزامات خاص استفاده های فردی در آن شخصی سازی شده است ، در نتیجه ظاهر یکنواخت دیده می شود.  نمای بارکد دو طبقه بلند با استفاده از ساخت جرز پنجره و سنگ سردرب شفاف، به همراه یک سیستم تهویه مطبوع، ساخته شده از سنگهای طبیعی محلی در سه نوع رنگ، از جمله عناصر روشنایی طراحی شده میباشد. تکمیل برای اواخر تابستان ۲۰۱۹ اختصاص داده شده است.

ادامه مطلب
انسان عامل ۹۰ درصد آتش‌سوزی جنگل‌ها

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دوازده =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا