آثار معماری ایراناستودیو معماری آکساپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاتردماوندکاربریمراکز مسکونیمعماران

ویلای مسکونی مشاء دماوند | استودیو معماری آکسا

ویلای مسکونی مشاء دماوند
معمار: استودیو معماری آکسا

موقعیت: ایران – دماوند
وضیعت:
ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت زمین:۸۰۰متر مربع
سال طراحی:
۱۳۹۳
طرح و ساخت: استودیو معماری آکسا


ویلای مسکونی مشاء دماوند
ویلای مسکونی مشاء دماوند

درباره پروژه ویلای مسکونی مشاء دماوند

پروژه ویلا در سال ۹۳ توسط گروه آکسا طراحی و اجرا گردید. بنای این پروژه مجموعا ۸۰۰ مترمربع که در ۴ طبقه شامل یک طبقه استخر و سونا ، یک طبقه شاه نشین در طبقه چهارم و یک واحد مسکونی دوبلکس اجرا گردیده است.فضای سبز پروژه به مساحت ۲۰۰۰ متر شامل آلاچیق و استخر فضای باز آبنما و زمین بازی کودکان و گلکاری با استفاده از گیاهان مناطق سردسیری در مدت یکسال از زمان گودبرداری تا پایان پروژه اجرا گردید.سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی ویژگی های خاصی دارد که با نگاه کردن به آن به خوبی متوجه سبک دکوراسیون منزل خواهید شد. استفاده از مبلمان کار شده و منبت کاری، رنگ های قهوه ای و تیره، استفاده از لوازم دکوری لوکس، مبلمان استیل و رنگ طلایی از بارزترین خصوصیات سبک کلاسیک است.

دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی ویژگی های خاصی دارد که با نگاه کردن به آن به خوبی متوجه سبک دکوراسیون منزل خواهید شد. استفاده از مبلمان کار شده و منبت کاری، رنگ های قهوه ای و تیره، استفاده از لوازم دکوری لوکس، مبلمان استیل و رنگ طلایی از بارزترین خصوصیات سبک کلاسیک است.سبکی خاص و زیبا و استفاده از مصالح به روز دنیا ودیوار شیشه ای باعث بزرگ تر شدن فضای نشیمن شده است.نور پردازی هایی از رنگ زرد و تیکه ای ک در داخل بنا استفاده است زیبایی فضایی خاصی را به ساکنان آنجا هدیه داده است.

 

ادامه مطلب
هزینه ۶۳ میلیارد تومانی خانه اتحادیه برای شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا