اخباراخبار مسکن

دولت باید هر چه سریع تر طرح ملی مسکن را عملیاتی کند؛ یک روز هم یک روز است

دولت باید هر چه سریع تر طرح ملی مسکن را عملیاتی کند؛ یک روز هم یک روز است

به گزارش آرکاو و به نقل از سایت خبری خانه ملت؛ سیدحسین افضلی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرای طرح ملی مسکن، گفت: به نظر من دولت در اجرای طرح ملی مسکن بسیار روند کند و آهسته ای را دنبال می کند، از این رو قطعا وزارت راه و شهرسازی باید از تک تک روزها برای پیشبرد این برنامه استفاده کند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی برخی اعلام می کنند که اجرای طرح ملی مسکن در شرایط کنونی با توجه به مدت زمان باقی مانده دولت دوازدهم به صلاح نیست، زیرا شاید دولت ها آتی مسئولیت تکمیل این پروژه را بر عهده نگیرند، اما به نظر من این مسئله به هیچ وجه درست نبوده و دولت در این مدت نیز باید تمام سعی خود را برای تولید انبوه مسکن انجام دهد.

اجرای پایلوت طرح ملی مسکن در کرمان فرصتی مناسب برای شناسایی مشکلات و نواقص

افضلی گفت: در هفته گذشته طرح ملی مسکن در استان کرمان به عنوان استان پایلوت اجرایی شد، حال دولت باید تمام جوانب و مشکلات این طرح را شناسایی کند تا در گام های بعدی شاهد بروز مشکلات اجرایی و مدیریتی در این حوزه نباشیم.

ادامه مطلب
ساخت ۴۰۰ هزار مسکن ملی کافی نیست

وی ادامه داد: به نظر من دولت در اجرای طرح ملی مسکن باید با مولفه های موجود به صورت واقع بینانه نگاه کند، از این رو توجه به شرایط عمومی مردم، اقتصاد مسکن و عوامل تأثیرگذار در رکود یا صعود بازار، از عواملی است که دولت در اجرای طرح ملی باید به آن ها توجه کند.

عدم آغاز روند اجرایی طرح ملی مسکن آسیب بسیاری را برای بازار مسکن به دنبال دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: عدم آغاز روند اجرایی طرح ملی مسکن آسیب بسیاری را برای بازار مسکن در کشور به دنبال دارد، زیرا بازار علائم مثبتی را در واکنش به برنامه ریزی دولت برای تولید مسکن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا