رویدادهاهمایش و کنفرانس ها

اولین همایش ملی حق بر سلامت روان ؛ شهر و شهروند

دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌کند
اولین همایش ملی حق بر سلامت روان؛ شهر و شهروند/دعوت از شهرسازان و معماران جهت شرکت در همایش

اولین همایش ملی حق بر سلامت روان ؛ شهر و شهروند با دعوت از معماران و شهرسازان برای ارایه مقاله در بخشی از محورهای همایش ۲۶ آذرماه در تهران دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.
به گزارش آرکاو به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین همایش ملی در حوزه مطالعات بین‌رشته‌ای حقوق، روانشناسی و معماری تحت عنوان سلامت روان ؛ شهر و شهروند ۲۶ آذرماه در تالار عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

محورهای همایش فوق که در دو بخش حقوق و روانشناسی و همچنین شهرسازی و معماری و روان‌شناسی برنامه‌ریزی شده در محور نخست در ۱۰ محور و در محور دوم شامل ۶ محور است.

همایش فوق در بخش شهرسازی، معماری و روانشناسی شاملِ اقدامات شهری وسلامت روان شهروندان، محیط طبیعی شهر وسلامت روان شهروندان، محیط اجتماعی شهر، محله وسلامت روان شهروندان، محیط کالبدی، گونه‌های معماری، عرصه‌های همگانی وسلامت روان شهروندان، آلودگی‌های محیطی وسلامت روان شهروندان، و شهر وسلامت روان شهروندان خاص؛ کودکان، سالمندان، زنان است.

در بخش حقوق و روانشناسی محورهای فوق شاملِ حق برسلامت روان و مداخلات روانپزشکی- روانشناختی، حق برسلامت روان در نظام حقوقی ایران، حق بر سلامت روان، از منظر اسناد بین‌المللی و مطالعات تطبیقی، دادگاه سلامت روان و فرآیند دادرسی در خصوص احکام بهداشت روان، حق بر سلامت گروه‌های خاص؛ کودکان، نوجوانان و سالمندان، حق برسلامت روان و مساله جنسیت، حق بر سلامت روان و حقوق کیفری، نقش بیمه‌ها و رسانه‌های جمعی، حق برسلامت روان و سیاستگذاری فرهنگی است.

ادامه مطلب
میدان توپخانه

این همایش ۲۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در تالار عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند چکیده مبسوط مقالات خود را تا اول آذرماه دبیرخانه همایش؛ معاونت پژوهشی دانشکده حقوق دانشگاه شهیدبهشتی ارسال کنند.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان همایش مقالات برگزیده در کتاب همایش چاپ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا