معرفی معماران تاثیرگزارمیراث معماری ایرانی

خشایار عبدالحمیدی

نام و نام خانوادگی: خشایار عبدالحمیدی
میزان تحصیلات/دانشگاه محل: کارشناسی / دانشگاه آزاد تهران

بیوگرافی خشایار عبدالحمیدی

خشایار عبدالحمیدی معمار جوان ایرانی در سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه آزاد تهران دریافت نمود. او فعالیت حرفه ای خود را با همکاری با دفتر معماری هوبا طرح ( مهندس هومن بالازاده ) آغاز کرد و برای کسب تجارب بیشتر با برخی دفاتر مطرح معماری تهران همکاری داشت که موجب شد در پروژه هایی با مقیاس و کاربری های متفاوت از جمله مجموعه های تجاری و تفریحی دستی بر طراحی داشته باشد.

خشایار عبدالحمیدی در سال ۱۳۹۷ دفتر معماری خود را با عنوان ” استودیو معماری حس” در تهران تاسیس کرد. استودیو حس، سیاست طراحی خود را بر پایه ی معماری منطبق با جغرافیای زمینه و تاثیر جغرافیا بر معماری بنا نموده است و در تلاش است تا با ارائه معماری متشکل از خطوطی ساده، خوانایی پروژه را افزایش داده و با کمک فضاهای پر و خالی محدودیت های موجود در هر پروژه ای را کنار زده تا فضاهایی با کیفیت بالا خلق کند.

از جمله دستاورد های استودیو حس می توان به کسب مقام اول آرای مردمی در مسابقه بین المللی آرکیتایزر در سال ۲۰۱۸ و همچنین فینالیست و نامزد دریافت جایزه بین المللی معماری ۲A برای پروژه ” خانه ای برای زندگی” در سال ۲۰۱۸ وفینالیست جایزه بین المللی ۲A برای پروژه “هلال” در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

ادامه مطلب
آوین کمانگرپور

منبع: مجله وبلا

          مشاهده آثار خشایار عبدالحمیدی در آرکاو


راه‌های ارتباطی با خشایار عبدالحمیدی

 

آدرس: اطلاعاتی در آرکاو موجود نیست
تلفن همراه: اطلاعاتی در آرکاو موجود نیست
تلفن: اطلاعاتی در آرکاو موجود نیست
ایمیل: اطلاعاتی در آرکاو موجود نیست
وبسایت: اطلاعاتی در آرکاو موجود نیست
اینستاگرام: khashayarhamidii

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا