رویدادهاهمایش و کنفرانس ها

همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود
یازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات

یازدهمین همایش ملی  و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به مدت سه روز در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات برگزار می‌شود.
 
به گزارش آرکاو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات از ۳۰ مهر تا ۲ آبان در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.
 
محورهای همایش فوق شاملِ قیر و فرآورده‌های قیری، مخلوط‌های آسفالتی، بازیافت آسفالت، نظام فنی و اجرایی، مدیریت روسازی و روش‌های نگهداری و بهسازی، فن‌اوری‌های نوین، ماشین‌آلات روش‌های اجرایی، تحلیل و طراحی روسازی، و تثبیت لایه‌ها و روسازی‌های مرکب است.
 
گفتنی است: در یازدهمین همایش، پنجمین دوره مسابقات قیر و آسفالت برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در همایش به نشانی www.bhrc.ac.ir  و یا www.iransphalt۱۱.ir مراجعه کنند.
 
لازم به ذکر است که دهمین همایش قیر و آسفالت ایران در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۷ تا ۲۴ آبان ۱۳۹۷ توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی-موسسه فرهنگی نشر فن آریا و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران – مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار گردید.
ادامه مطلب
نمایشگاه نماشهرداری منطقه 15 تهران/گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا