رویدادهاهمایش و کنفرانس ها

دانشگاه امام (ره) میزبان ششمین همایش ملی معماری

دانشگاه امام (ره) میزبان ششمین همایش ملی معماری خواهد بود

 ششمین همایش ملی معماری و شهرسازی در گذر زمان با محوریت میراث و مناظر روستایی در ایران ۲۷ آذرماه امسال در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

فریبرز کریمی رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه اظهار داشت: این همایش از ۶ سال پیش سالانه با انتخاب یک موضوع جدید برگزار می شود و طی پنج دوره گذشته شاهد حضور و حمایت اقشار مختلف علمی، تخصصی و مدیریتی کشور از این همایش بوده ایم.

وی اضافه کرد: دانشگاه با برگزاری سالانه این همایش توانسته در سطح کشور و بسیاری از کشورهای مختلف جهان توجه اساتید، محققان و دانشجویان را به خود جلب کند.

کریمی با بیان اینکه پایان مهلت ارسال مقالات به این همایش پنجم آذرماه است ادامه داد: در دوره گذشته این هممایش که با حضور ۴۰۰ میهمان از دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد ۱۸۵ مقاله علمی و تحقیقاتی به دبیرخانه این همایش ارسال و کتابچه چکیده مقالات نیز چاپ شد.

رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: آمایش روستایی، اکوتوریسم و روستا، برنامه‌ ریزی روستایی، بوم شناسی در منظر روستایی، تاثیر تکنولوژی در منظر روستایی، جغرافیای روستایی و توسعه انسانی، اقتصاد روستایی و توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و آینده روستاها در ایران، فهم منظر روستایی پیش نیازی برای معماری و نقش میراث فرهنگی در توسعه فرهنگ روستایی محورهای ششمین دوره همایش را تشکیل می‌دهند.

ادامه مطلب
ساختمان کیان | گروه معماری باراد (بهرام بادین راد)

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا