بازرگانی و دفاترپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتحسین امانتدفاتردفتر معماری امانتکانسپتمجتمع مسکونیمراکز مسکونیمعماران

برج های آریس | دفتر معماری امانت 

برج های آریس
معمار: دفتر معماری امانت 

موقعیت: کانادا، دهکده شرقی ، کلگری ، آلبرتا
وضعیت: کانسپت
کاربری: مسکونی


برج های آریس
برج های آریس

مشخصات پروژه برج های آریس

طرح مجسمه ای برج ها

شامل ورق ها ، یا صفحه های شیشه ای است که لایه لایه باز شده است تا در شهر فوق العاده و منظره رودخانه Bow. زاویه های فراوانی برای به حداکثر رساندن نور خورشید معرفی شده است. نمای شیشه ای فراتر از ساختمان امتداد دارد تا باله های “شناور” ایجاد کند و اجازه دهد هواپیماهای شیشه ای بدون پشت بام قرار گیرند. صفحه های شیشه ای در هر نما بالای سقف اصلی صعود می کنند تا فرم را سبک تر کنند.

بالکن چرخشی

که یک خط مورب پویا ایجاد می کند ، یک عنصر طراحی امضا است. این ویژگی ها با تأکید بر آن به عنوان پورتال در منطقه مرکز شهر ، به افق آسمان کمک می کنند و برج را از دور مشخص می کنند. برج غربی در ۴۱ طبقه شامل ۳۱۴ واحد است ، در حالی که برج شرقی در ۲۴ طبقه شامل ۱۷۳ واحد است. به منظور تقویت ارتباط بین تریبون ، خیابان و برج ، به شکل برج به داخل سکو و گاهی به طبقه همکف نفوذ می کند.

نماسازی

شیشه های خاکستری، آبی روشن با ماله های خاکستری روشن و اسپندرل ها اصلی ترین رنگ ورق ها هستند.

بالکن ها و شکافها دارای مالچ ها و اسپندرل هایی با رنگ خاکستری متوسط ​​برای بصری برداشت و تأکید بر صفحه های بزرگ شیشه ای از حجم اصلی هستند. از خطوط زاویه دار برج استفاده شده است تا در طراحی فضای راحتی از سقف پدیوم استفاده شود. فضای راحتی به عنوان یک ساختار نوری با لعاب در نظر گرفته شده است تا سبک و باز به نظر برسد. یک گذرگاه پوشانده شده که برجها را با امکانات رفاهی متصل می کند ، به ساکنان این امکان را می دهد تا در تمام فصول سال به فضاهای راحتی دسترسی داشته باشند.

فضاهای درنظر گرفته شده

فضای مرکزی بزرگ که ساکنان از آنجا می توانند به استخر ، سالن ، تناسب اندام و اسپا دسترسی پیدا کنند ، یک باغ زمستانی است که در تمام سال سرسبز و سرسبز خواهد بود. یک سقف سبز روی آسایش و یک سقف سبز وسیع که اطراف آن را احاطه کرده است ، برای ساکنان بالای برج و برج های همجوار ، منظره ای از نزدیکی و دیدنی بسیار دلپذیر خواهد داشت. دفتر معماری امانت در یک سرمایه گذاری مشترک با Gibbs Gage Architects در کلگری است. Gibbs Gage عناصر خرده فروشی سکو را طراحی کرده است در حالی که گروه معماری امانت مسئولیت طراحی برج مسکونی را بر عهده دارد.

 

ادامه مطلب
معماری خانه ای با حیاط آبی | دفتر معماری آیینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا