پارسا اردمپروژه ها براساس وضعیتدفاتردفتر معماری پارسا اردمرامین بیرق دارکاربریکانسپتمجتمع مسکونیمراکز مسکونیمعماران

خانه ایران زمین | دفتر معماری پارسا اردم

خانه ایران زمین
معمار: دفتر معماری پارسا اردم (پارسا اردم، رامین بیرقدار)

موقعیت: ایران
وضعیت: کانسپت
کاربری: مسکونی
مساحت : ۷۰۰ مترمربع
تاریخ طراحی: ۲۰۱۶
کارفرما: عبدالرضا اشرفی
همکاران طراحی: بهار امیری ، میثم سلطانی، یاسمین نصیری ، ساجد خیرالهی، مینا سلیمانی ، بهاره جلیلی، مینا علوی ، مرضیه فرزانیان، ویدا عباسی ، مهسا اسدی


خانه ایران زمین
خانه ایران زمین

مشخصات پروژه خانه ایران زمین

این قطعه در منطقه شهرک قدس ، خیابان ایران زمین واقع شده است ،نوع شناسی مسکن در این منطقه خانه های جداگانه است. این مکان به عنوان یک منطقه شهری با تراکم کم و با درختان ، پارک ها و خانه هایی با حیاط سبز برای کودکان بازی به یاد می آید. ساختمان ۴۰ ساله قدیمی در اثر دودکش های زیرزمینی آسیب دیده و نقشه ها و فضای داخلی با سبک زندگی مدرن مالک جدید مطابقت ندارد ، اگرچه ساخت های جدید در سایت های مشابه در همین نزدیکی با هدف دستیابی به حداکثر اندازه / ارتفاع مجاز یک ساختار جدید ، در علاوه بر این ، رمپ ها و راه های خودرو بخشی از طبیعت و رنگ سبز آن را رها می کنند.

این نگرش باعث تغییر شکل و هوای شهری منطقه می شود “گفت و گو” با مشارکت مشتری ، طراحان و مهندسین ما را به سمت نوسازی ساختمان موجود در حداکثر فضای سبز سوق می دهد ، ما همچنین ساختمان را به حیاط باز کردیم تا بتوانیم زندگی روزمره و بیرونی را به منظور بهبود شیوه زندگی شناسایی کنیم. هویت منطقه برای تطابق با نیاز مشتری از عملکرد و فضاها تعریف شده بود ، هندسه و نسبت نیز طراحی شد تا صلح و آرامش در فضاها ایجاد شود. در دوره ساخت و ساز ، ساختار موجود تقویت شد. و جریان آب زیرزمینی توسط شبکه ای از کانال های تخلیه هدایت می شد.

 

ادامه مطلب
ویلا کوهسار | دفتر معماری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا