اخباراخبار شهرسازی

مترو هشتگرد در اولین آزمایش نمره قبولی گرفت

مترو هشتگرد در اولین آزمایش نمره قبولی گرفت

تست سرد قطار برقی گلشهر ـ  هشتگرد  با موفقیت انجام شد. به گزارش آرکاو به نقل از  ایسنا، فرآیند تست سرد قطار برقی گلشهر-هشتگرد در روزهای اخیر با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، امام مدیرعامل شرکت متروی تهران و نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌بردار متروی تهران آغاز شد.
 
طاهرخانی، متروهشتگرد را برای شهروندان هشتگرد و غرب استان البرز مهم ارزیابی کرد و گفت: فرآیند تست سرد قطار گلشهر-هشتگرد آغاز شده است و ان‌ شاءالله بعد از تست سرد وارد تست گرم، بهره‌برداری اولیه و نهایی خواهیم شد.
 
وی افزود: این تست امروز با حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند.
 
با احداث این خط مترو، به طول ٢٦کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد.
 
شهر جدیدهشتگرد یکی از شهرهای استان البرز است و در سال‌های اخیر بنا نهاده شده‌است.طرح ایجاد شهرهای جدید به منظور پاسخگویی به نیاز گسترده به مسکن و جلوگیری از شهرهای خودرو در منطقه شهری کلان‌شهرها مطرح و به عنوان یک سیاست و ضرورت جدی در دستور کار دولت قرار گرفت.
 
ادامه مطلب
الگوی جهانی برای کاهش قیمت مسکن در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + بیست =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا