استودیو هادی تهرانیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتدفاترفرانکفورتکاربریکانسپتمجتمع مسکونیمراکز مسکونیمعمارانهادی تهرانی

هتل و مسکونی محله هافنپارک | استودیو هادی تهرانی

هتل و مسکونی محله هافنپارک
معمار: استودیو هادی تهرانی

موقعیت: آلمان، فرانکفورت
وضعیت:
درحال ساخت
مساحت: ۵۵۰۰۰ مترمربع
تاریخ ساخت: ۲۰۱۷-۲۰۲۰
کاربری: مسکونی
جایزه: مقام اول رقابت کاریابی ۲۰۱۶


هتل و مسکونی محله هافنپارک
هتل و مسکونی محله هافنپارک

درباره پروژه  هتل و مسکونی محله هافنپارک

مسکونی بندر پارک در محله پارک رودخانه ، یکی از جذاب ترین مناطق توسعه شهری در آلمان است. این گروه در مجاورت ECB در ساحل تازه طراحی شده از رودخانه اصلی قرار دارد ، آدرسی که به سرعت وجهه متناسب شناخت محل را می بخشد. منطقه ساختمان جنوبی ، که قرار است در حدود ۲۹۰ آپارتمان و یک هتل مطابق با برنامه استفاده از اراضی شهری ساخته شود. برنامه ریزی در این مکان فقط بر اساس خط چشم اندازهایی که خود را نشان می دهند و نسبت بهینه ای از نورپردازی طراحی شده اند، این بلوک به سمت جنوب باز شده است تا کلیه آپارتمان ها با نمای اصلی. در غرب، از ارتفاع محیط بلوک کاسته شده است به طوری که حیاط داخلی به همان میزان ممکن در اواخر بعد از ظهر نور دریافت می کند. با توجه به اینکه اقامتگاه ها علاوه بر این ، یک اثر خارجی را ایجاد می کنند که هویتی را به کل می بخشد، از ارتفاعات بلند برخوردار است.

ادامه مطلب
جذاب‌ترین محله‌ های برلین آلمان

ساختار کلی

هر آپارتمان از موقعیتی خارج از حد معمول و منظره های خارق العاده بهره ببرد. همه آپارتمان ها به طور مساوی سهم غیر معمولی از تراس های کاملاً قابل استفاده و تراس پشت بام رو به خورشید را دریافت می کنند. یک فضای آزاد با فضای سبز پیشرفته طراحی شده در فضای داخلی بلوک ایجاد می شود که کل زمین ها را به شکل یک چمنزار مانند چمنزار مجسمه می گذارد. این تسطیح به صورت اختیاری به مکانهای پایین تامل برای تفکر ، زمین بازی برای کودکان ، چمن های حمام آفتاب یا محل ملاقات تبدیل می شوند. ظاهر بیرونی این ساختمان عمداً با نگاهی چشمگیر به ساختار باشکوه ساختمان بانک مرکزی اروپا، با روشی كامل تفسیر شده است. با این حال، از لحاظ جزئیات، شکل کلی آن با توجه به نوع شناسی متنوع مسکن، به عنوان مثال خانه های دو طبقه ، آپارتمان ها و پنت هاوس ها از همسایگان متفاوت است که به عنوان واحدهای یک یا دو طبقه قرار دارند. بالکن ها از نما بیرون زده و در نتیجه ورودی های بسیار متفاوت ظاهر می شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا