اخباراخبار شهرسازی

موافقت کارگروه تخصصی امورزیربنایی با کلیات طرح هادی روستاهای امازاده باقر و رضی آباد حریری

موافقت کارگروه تخصصی امورزیربنایی با کلیات طرح هادی روستاهای امازاده باقر و رضی آباد حریری

به گزارش آرکاو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان تهران، شیدا باقری گفت: مطالعات و نقشه های طرح هادی دو روستای امامزاده باقر از توابع بخش گلستان شهرستان بهارستان و رضی آباد حریری از توابع بخش احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر در جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی مورخ ۹۸/۷/۱۰ مطرح و با کلیات طرح موافقت شد.

وی ادامه داد: البته مقرر گردید مشاور تهیه کننده طرح اصلاحاتی را بر مبنای نقطه نظرات مطروحه در جلسه مذکور انجام و در جلسه بعدی کارگروه ارائه نماید.

باقری به سایر طرح های دیگر که با موافقت کارگروه تخصصی امورزیربنایی و شهرسازی در جلسه مذکور مواجه شده است اشاره و تصریح کرد: در راستای دستیابی به اهداف طرح اقتصاد مقاومتی و تولید ملی ، طرح هایی چون پروار بندی گوساله، فیله گوشت ماهی، پرورش گاو شیری و صنعتی در شهرستان ری و همچنین احداث واحد پسته فراوری شده در شهرستان پاکدشت ، و واحد تولید بتن در حریم شهر چهاردانگه مورد موافقت قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: با کلیات طرح ایجاد اردوگاه ترک اعتیاد شهید زیاریان در شهرستان ری نیز موافقت گردید اما در راستای حفظ یکپارچگی اراضی کشاورزی و جلوگیری ازخرد شدن این زمین ها ، بسیاری از درخواستهای دیوار کشی و احداث بنای کارگری در شهرستان فیروزکوه مورد موافقت قرار نگرفت.

ادامه مطلب
معماری به مثابه یک شکل از هنر و یک مدیوم طراحانه

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا