آپارتمان هابهزاد آیتیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترکاربریگروه معماری ماممراکز مسکونیمعماران

مسکونی باران ۲ | گروه معماری مام

مسکونی باران ۲
معمار: گروه معماری مام (بهزاد آیتی)

موقعیت: ایران، تهران، فرشته
وضعیت: ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت زیربنا: ۶۰۰۰ مترمربع
تاریخ ساخت: ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱
کارفرما: مهندس محمدرضا رمضان خانی
مهندس ناظر: مهندس علی رمضان خانی


مسکونی باران 2
مسکونی باران ۲

توضیحات کلی

ساختِمان یا بنا، سازه‌ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار ساخته می‌شود که محیط را به دو بخش بیرون و درون تقسیم می‌کند، ساختمان‌سازی معمولاً فرایندی زمان‌بر بوده‌است، اما در دهه‌های اخیر با استفاده از قطعات پیش‌ساخته می‌توان ساخت ساختمان‌ها را سریع‌تر به پایان رساند، صنعت ساختمان از دیرباز به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره‌وری پایین شناخته شده‌است.

مشخصات پروژه مسکونی باران ۲

پروژه باران ۲ یکی از پروژه های ویژه و معتبر گروه مام هست که در ۱۰ طبقه و هر طبقه به صورت ۳ یا ۴ واحدی ساخته شده است. از امکانات ساختمان می توان به سالن اجتماعات، لابی، بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، همین طور استفاده از بهترین برند ها و قطعات نام برد. این ساختمان با دسترسی عالی به اتوبان و خیابان های اطراف همین طور دید عالی در منطقه خوش آب و هوای الهیه ساخته شده است. این بنا به سمت رودخانه الهیه و پارک آرزو ، همین طور باغ سفارت آلمان دید عالی دارد. واحد های ۱۸۰ و ۱۴۰ متری به صورت ۲ یا ۳ خوابه در آنها موجود هست. تصاویر این پروژه به همراه نماهای سه بعدی از ساختمان در اسلاید بالا وجود دارد همین طور تصاویر با جزییات بیشتر از پلان و نهایی پروژه را میتوانید در تصاویر زیر ببینید.

 

ادامه مطلب
فروشگاه ساعت Swiss Gallery | خانه طرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا