آپارتمان هاپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتهراندر دست ساختدفاترکاربریگروه معماری ماممراکز مسکونیمعمارانمهدی رمضان خانی

ساختمان کاشانک | گروه معماری مام

ساختمان کاشانک
معمار: گروه معماری مام (مهدی رمضان خانی)

موقعیت: ایران، تهران، کاشانک
وضعیت: در دست ساخت
کاربری: مسکونی
مساحت زیربنا: ۱۶۰۰مترمربع
کارفرما: مهندس رمضان خانی
مهندس ناظر: مهندس علی رمضان خانی


ساختمان کاشانک
ساختمان کاشانک

توضیحات کلی

ساختِمان یا بنا، سازه‌ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار ساخته می‌شود که محیط را به دو بخش بیرون و درون تقسیم می‌کند، ساختمان‌سازی معمولاً فرایندی زمان‌بر بوده‌است، اما در دهه‌های اخیر با استفاده از قطعات پیش‌ساخته می‌توان ساخت ساختمان‌ها را سریع‌تر به پایان رساند، صنعت ساختمان از دیرباز به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره‌وری پایین شناخته شده‌است.

مشخصات پروژه ساختمان کاشانک

با توجه به موقعیت پروژه که در کوهپایه منطقه شمال نیاوران واقع شده است و از لحاظ نزدیکی آن به کوه دید بسیاری عالی برای ساختمان بوجود آمده است، همین طور آب و هوای بسیار عالی با نزدیکی به مکان تفریحی از ویژگی های این بنا می باشد. این پروژه در مساحت زیر بنای این پروژه ۱۶۰۰ متر مربع به همراه امکاناتی همچون پارکینگ برای طبقات و پارکینگ های مزاحم، سیستم های هوشمند تهویه مطبوع ساخته شده است. بنا به صورت تک واحدی در ۷ طبقه طراحی شده است که مساحت واحد ۲۰۰ متری هست. تصاویر نهایی پروژه به همراه نماهای سه بعدی از ساختمان در اسلاید های پایین وجود دارد.

ادامه مطلب
ویلای امیردشت | استودیو معماری مادو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا