آپارتمان هابهزاد آیتیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترکاربریگروه معماری ماممراکز مسکونیمعماران

مسکونی نیلوفر | گروه معماری مام

مسکونی نیلوفر
معمار: گروه معماری مام (بهزاد آیتی)

موقعیت: ایران، تهران، فرشته ،جنب موزه موسیقی
وضعیت: ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت زیربنا: ۲۲۰۰ مترمربع
تاریخ ساخت: ۱۳۸۸-۱۳۹۰
کارفرما: مهندس رمضان خانی
مهندس ناظر: مهندس علی رمضان خانی


مسکونی نیلوفر
مسکونی نیلوفر

مشخصات پروژه مسکونی نیلوفر

یک خانه مکانی امن برای استراحت کردن، زندگی کردن و آسودن است امروزه به دلیل کمبود زمین در شهرها خانه‌ها بیشتر به صورت آپارتمان ساخته می‌شوند.

پروژه نیلوفر – نمازی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با بر ۱۳ متر جنوبی و شرقی در کوچه ۱۲ و ۲۰ متری در یک فرعی دنج روبروی موزه موسیقی با دید بسیار عالی احداث گردیده است. با توجه به ابعاد پلاک و لوکیشن ملک در منطقه مهندسین تصمیم به احداث بنای دو واحدی گرفتند که طبق ضوابط شهرداری در ۸ طبقه بنا احداث شد، پنج طبقه این ملک مسکونی ۳ طبقه که شامل ورودی لابی و پارکینگ ها و انباری ها و سرایداری و استخر و سونا و جکوزی و غیره می باشد. واحد های مسکونی در طبقات ۱۴۰ و ۱۰۰ متر مربع، ۲ و ۳ خوابه و دو واحدی هستند که پلان معماری آن طوری طراحی شده است که  TV ROOM جدا  که به سمت آشپزخانه مشرف میباشد و نهارخوری و پذیرای دید به باغ موزه دارد. نماها و خروجی های سه بعدی به همره تصاویر نهایی این پروژه در اسلاید های پایین موجود هستند. ملک واقع در فرشته خیابان آقابزرگی کوچه نیلوفر نبش نمازی است.

 

ادامه مطلب
نمایشگاه نمای شهرداری منطقه 8+گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا