آپارتمان هابهزاد آیتیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترکاربریگروه معماری ماممراکز مسکونیمعماران

مسکونی قیطریه | گروه معماری مام

مسکونی قیطریه
معمار: گروه معماری مام (بهزاد آیتی)

موقعیت: ایران، تهران، ضلع جنوب پارک قیطریه ،خیابان روشنایی
وضعیت: ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت زیربنا: ۱۶۰۰ مترمربع
تاریخ ساخت: ۱۳۹۳
کارفرما: مهندس رمضان خانی
مهندس ناظر: مهندس علی رمضان خانی


مسکونی قیطریه
مسکونی قیطریه

مشخصات پروژه مسکونی قیطریه

یک خانه مکانی امن برای استراحت کردن، زندگی کردن و آسودن است در این مکان معمولاً یک فرد یا یک خانواده زندگی می‌کنند و وسایل خود را در آن نگهداری می‌کنند،که معمولاً خصوصی‌ترین ملک یک فرد یا یک خانواده در اجتماع است که از امنیت و حریمی مشخص و ویژه برخوردار است.

پروژه قیطریه در زمینی به مساحت ۳۸۲ متر مربع با بر ۱۳ متر جنوبی در کوچه ۱۲ متری در یک فرعی دنج در ضلع جنوب که با طراحی بهزاد آیتی و نظارت مهندس علی رمضان خانی در پارک قیطریه احداث گردیده است. با توجه به ابعاد پلاک و لوکیشن ملک در منطقه مهندسین تصمیم به احداث بنای تک واحدی گرفتند که طبق ضوابط شهرداری در ۷ طبقه بنا احداث شد، پنج طبقه این ملک مسکونی ۲ طبقه که شامل ورودی لابی و پارکینگ ها و انباری ها و سرایداری و غیره می باشد. واحد های مسکونی در طبقات ۲۲۰ متر مربع، ۳ خوابه و تک واحدی هستند که پلان معماری آن طوری طراحی شده است که  TV ROOM جدا  که به سمت آشپزخانه مشرف میباشد و نهارخوری و پذیرای دید به آشپز خانه ندارند. نماها و خروجی های سه بعدی  این پروژه در اسلاید های پایین موجود هستند.

 

ادامه مطلب
آپارتمان موسوی | دفتر معماری چکاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا