پروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتهراندر دست ساختدفاتردفتر معماری زمردی و همکارانشهروز زمردیکاربریمجتمع مسکونیمراکز مسکونیمعماران

مجتمع مسکونی تراس | استودیو زمردی و همکاران

مجتمع مسکونی تراس
معمار: استودیو زمردی و همکاران

موقعیت: ایران، تهران، دربندسر
وضعیت: در دست ساخت
کاربری: مسکونی
تاریخ ساخت: ۲۰۱۷
کارفرما: آقای برادران


مجتمع مسکونی تراس
مجتمع مسکونی تراس

مشخصات پروژه مجتمع مسکونی تراس

این مجتمع مسکونی ، در محلی واقع در دربندسر با شیب ۴۰٪ احداث می شود. اگرچه این ساختمان یک محل اقامتی خصوصی است ، اما تراس های طولانی و تحریف شده ، محلی را برای دیدار و لذت بردن از چشم اندازهای زیبا از دربندسر فراهم می کند. مانند کلیه ساختمانهای مسکونی واقع در دربندسر ، مجموعه تراس از شیب طبیعی دربندسر تقلید از منظره اطراف خود پیروی می کند.

تراس توسط مجموعه ای از خوشه های در هم تنیده و به هم پیوسته واحدهایی که به طور همزمان از یک طرف عقب می شوند و از طرف دیگر دراز می شوند تشکیل می شود تا هم یک سرپناه پوشیده و هم یک سکوی باز ایجاد شود. سایبانهای تغییر شکل ، کشیده و متصل به واحدهای تأمین حریم تراسها وصل شده اند. این تقسیم کنندگان به جلو و عقب تکیه می دهند و به مستاجران اجازه می دهد تا ۱۸۰ منظره پانوراما از شیب اسکی دربندسر داشته باشند.

description

This residential complex, to be built on a site located in Darbandsar with %40 slope incline. Although this building is a private residence the extended and distorted terraces provide a venue for occupants to meet up and enjoy the picturesque landscape of Darbandsar.

ادامه مطلب
سینما رادیو سیتی|حیدر غیایی(حیدر قلی خان غیایی شاملو)

 Similar to all residential buildings located in Darbandsar, Terrace complex follows the natural slope of Darbandsar mimicking its surrounding landscape. Terrace is formed by a series of interlocking and interconnecting cluster of units that are simultaneously stepping back on one side and stretching out on the other to create both a covered shelter and an open platform.

The deformed, stretched and connected canopies are attached over the units providing privacy for the terraces. These dividers lean forward and backward allowing for tenants to have 180 panoramic view of Darbandsar ski slope.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا