اخباراخبار شهرسازی

پارکینگ‌ های زیرسطحی در شهر قم احداث می‌شود

پارکینگ‌ های زیرسطحی در شهر قم احداث می‌شود

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم از پیش‌بینی مکان‌هایی برای احداث پارکینگ به صورت زیرسطحی در سطح شهر خبر داد.

محسن محرری با اشاره به لزوم احداث پارکینگ‌ها به ویژه در هسته مرکزی شهر اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم احداث پارکینگ است که به دنبال احداث پارکینگ‌های زیرسطحی در سطح شهر هستیم.

وی با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی در تقاطع طالقانی و عمار یاسر در حال احداث است ابراز کرد: احداث این پروژه با پیشرفت خوبی روبرو است که حدود ۴۰۰ پارکینگ در طبقات منفی و ۴۰ واحد تجاری هم در طبقه همکف و اول این پروژه طراحی‌شده که با مشارکت سرمایه‌گذار در حال انجام است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم با اشاره به پیش‌بینی چندین پارکینگ در مناطق پرتردد سطح شهر تصریح کرد: مکان‌هایی از جمله میدان شهید دستغیب در منطقه چهار، خیابان استاد فقیهی در خیابان ۱۹ دی جنب مخابرات و کوچه هفت خیابان دورشهر برای احداث پارکینگ پیش‌بینی شده است.

برای احداث پارکینگ  نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های دولتی هستیم

وی با تأکید بر مشکل شدید کمبود پارکینگ در ابتدای خیابان دورشهر یادآور شد: برای احداث پارکینگ در کوچه هفت دورشهر نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های دولتی و به ویژه آموزش و پرورش دارد که اعیان آن در اختیار آموزش و پرورش بوده و ملک متعلق به آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.

ادامه مطلب
احتمال افزایش تعداد خانه‌های خالی در کشور

محرری با اشاره به پیش‌بینی چند هزار متر کاربری پارکینگ در فاصل سینما تربیت و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه بین آموزش و پرورش، آستان مقدس، استانداری و شهرداری انجام‌شده که اگر به تفاهم خوبی برسیم در آنجا تعداد قابل‌توجه ای می‌توان پارکینگ احداث کرد.

وی ادامه داد: قرار است کاربردهای فرهنگی و تفریحی دوباره با شیوه جدید مناسب اجرا شده تا آستانه مقدس و هم آموزش و پرورش خدمات خود را ارائه دهند و هم مردم از ظرفیت پارکینگ برخوردار شوند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا