آثار معماری ایرانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاتررستورانشرکت طراحی هوتن و همکارانکاربریمعمارانهوتن احمدی همدانی

رستوران باسکت | شرکت طراحی هوتن و همکاران

رستوران باسکت
معمار: شرکت طراحی هوتن و همکاران (هوتن احمدی همدانی)

موقعیت :کالیفرنیا، آمریکا
وضعیت : 
ساخته شده 
مساحت زمین ۴۵۰ متر مربع
تاریخ ساخت : ۱۳۹۳
کاربری: رستوران
کارفرما: جان رید


رستوران باسکت
رستوران باسکت

درباره پروژه  رستوران باسکت

باسکت که در قلب یک شهر شلوغ واقع شده بود ، قصد داشت مردم را به صحنه بی نظیری منحصر به فرد دعوت کند. پیش بینی می شد مکانی باشد که مردم مدتی از زندگی شلوغ خود جدا شوند. طراحی این پروژه با چشم انداز برای بیرون کشیدن ویژگی های مزرعه روستایی در مرکز شهر یک شهر مدرن آغاز شده است. در نتیجه ، مختصراً درگیر کار با زیبایی شناسی و متریال های قدیمی برای دستیابی به یک محیط به یاد ماندنی و درخشان بود.
 
باسکت به عنوان یک ساختمان سبز در نظر گرفته شده است که بیشتر از مواد بازسازی شده و مرمت شده استفاده می کند ، در عین حال آرزو می کند تا تصویری از ساخت دانه ایجاد کند. چالش این بود که تعداد محدودی از مواد پایدار تمایل به دیکته کردن نوع خاصی از طراحی دارد ، نه اینکه طراحی بر انتخاب مواد حاکم باشد. استفاده دقیق از مواد ، نورپردازی و مبلمان برای حفظ شخصیت کانونی رستوران ضروری بود.
بوسکت از مواد بازیافت شده با تکنیک های ساخت و ساز دقیق برای نشان دادن صنعت دانه استفاده کرد. برای روشنایی و ایجاد صحنه ای مهیب ، وسایل روشنایی دقیق را تقویت کرد. ایجاد محیط های داخلی در فضای باز به تأثیرات تئاتری رستوران کمک کرده است. امروز، باسکت یک تونل زمانی است که هر روز افراد زیادی را به استقبال می گذارد و به آنها این امکان را می دهد تا مناظر خانه ای مزرعه را در قلب یک شهر پرجمعیت تجربه کنند.
 

ادامه مطلب
پروژه فرهنگسرای بامیان | گروه معماری هوبا (امیرعباس ابوطالبی ، هومن بالازاده)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 10 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا