آثار معماری ایرانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترکاربریگروه معماری و شهرسازی سروستانمانلی افشنگمراکز مسکونیمعمارانمهفام کوشش

خانه شمسایی | گروه معماری و شهرسازی سروستان (مانلی افشنگ، مهفام کوشش)

 خانه شمسایی
معمار: گروه معماری و شهرسازی سروستان (مانلی افشنگ، مهفام کوشش)

موقعیت: تهران،اقدسیه
وضیعت: ساخته شده
مساحت: ۱۰۰ مترمربع
کاربری: مسکونی
تاریخ: ۱۳۹۳
کارفرما: آقای شمسایی


خانه شمسایی
خانه شمسایی

درباره پروژه خانه شمسایی

یک پروژه طراحی داخلی در یک ساختمان که قبلاً توسط ما طراحی شده بود.این آپارتمان یک خانه دوم به دور از خانه است. مشتری به فضایی مدرن ، راحت و خوانا نیاز داشت. مکانی برای گردهمایی با دوستان و پایگاهی برای سفر به خارج از کشور و مکانی برای بازگشت به سفرهای بیشمار. بنابراین الگوهای استاندارد برای واحدهای مسکونی با معیارهای زندگی دائمی و عملکردی از بین می رود. اولویت بندی یکپارچه سازی فضاهای عمومی و استفاده از رنگها و مواد خاص بود. از استفاده از پارتیشن های متعدد جلوگیری شد و ترکیبی از حجم ، رنگ و عملکرد در یک عنصر سه بعدی مانند حلقه ظاهر می شود که مناطق عمومی و خصوصی را از هم جدا می کند.

توضیحات طراحی داخلی

کابینت های آشپزخانه به رنگ سیاه و سفید طراحی شده بودند. میز کار آشپزخانه ساخته شده از مشکی کورین در حلقه قرار می گیرد و میز کار فولاد ضد خراش روی پیشخوان قرار می گیرد. یک کابینت مخصوص سرویس موبایل U و یک میز تلویزیون با کابل و شیشه خراشیده شده طراحی شده است.برای داشتن فضای جادارتر در حمام کوچک این واحد ، آینه ها روی دو دیوار روبروی دیگری قرار گرفته اند که دارای نورپردازی غیرمستقیم از بالا است. این ترکیب فضایی سورئال ایجاد کرد.حمام میهمان با استفاده از یک آینه بزرگ ، عناصر فولادی و سطوح بازتابی به فضایی روشن و متنوع تبدیل شد.کمد های اتاق در حداکثر تعداد و بخش های عملی طراحی شده بودند.

 

ادامه مطلب
مدرسه دخترانه انوشیروان دادگر| نیکلای مارکف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا