آثار معماری ایرانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاتردفتر مهندسین مشاور زمارضا مفاخرکاربریمرکز خریدمعماران

برند شاپ سامسونگ | گروه معماری زما

برند شاپ سامسونگ
معمار:گروه معماری زما
(رضا مفاخر)

موقعیت:ایران، تهران
وضیعت:
ساخته شده
مساحت :
۸۲۰متر مربع
کاربری :تجاری
تاریخ: ۱۳۹۵
 طراح: رضا مفاخر
همکاران طراحی: ساینا افشار خمسه- نسترن فدایی
ارائه: حامد سرحدی 
تیم اجرا: الناز اسدیان -مجید محمودزاده- سحر صفری- محمد هادی رامی -مسعود خباز- محمد حسین ترکمان
کارفرما: شرکت سامسونگ


برند شاپ سامسونگ
برند شاپ سامسونگ

درباره پروژه برند شاپ سامسونگ

پروژه برند شاپ سامسونگ چارسو، واقع در تقاطع جمهوری و حافظ، بزرگترین برندشاپ سامسونگ در خاورمیانه است که طی مدت ۶۰ روز، توسط مهندسین مشاور زما طراحی و اجرا گردید. فضای این پروژه از تجمیع ۴ مغازه در پاساژ حاصل شده که زیربنای بالغ بر ۸۲۰ متر مریع را در اختیار قرار داده است.

دراین پروژه سعی بر آن بوده است تا با طراحی بسترها و مبلمان مینیمال عرصه ی خالصی برای نمایش محصولات ارایه و بر کانسپت اصلی پروژه ی نمایشگاه/فروشگاه مانور داده شود. طراحی سقف اکسپوز پروژه بر آن بوده است که علاوه بر نمایش وسعت فضا به کمک یکپارچگی و ارایه بلندترین طول های سیرکولاسیون حرکت، نشان دهنده تفکیک فضا با توجه به عملکردها باشد بطوریکه با در نظر گرفتن دو تیپ نورپردازی محیطی و نقطه ای، نور کلی محیط و نورهای موضعی روی محصولات تامین شده است. ضمن آن با توجه به مدت زمان محدود و طراحی و اجرای پروژه و حجم بالای کار و توجه به جزییات مطابق با استاندارد های طراحی سامسونگ و نیز تعهد زما به انجام پروژه با بالاترین سطح کیفیت در زمان مشخص شده، این مشاور با تکیه بر تجربیات پیشین و مدیریت زمان و تیم ورک، موفق به نیل به این هدف گردید.

 

ادامه مطلب
ویلا دریا کنار | دفتر معماری کامران حیرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا