آثار معماری ایرانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترروزبه قائم مقامیکاربریکافی شاپگروه معماران مداممجتبی محمد ظاهریمعماران

طراحی داخلی فروشگاه امیر شکلات | گروه معماری مدام

طراحی داخلی فروشگاه امیر شکلات
معمار: گروه معماری مدام (ساناز قائم مقامی، مجتبی محمد ظاهری)

موقعیت: ایران،تهران
کارفرما: عطا ستاری
همکاران طراحی: عیوب عبدل، ترانه خدایی، سیاوش نیکبخت
سازه: سازه صدر
عکاس: علیرضا بهپور


فروشگاه امیر شکلات
فروشگاه امیر شکلات

درباره پروژه طراحی داخلی فروشگاه امیر شکلات

 یکی از پروژه ها منحصر به فردی جزو پروژه های برگزیده طراحی داخلی در جایزه معماری آسیای در سال ۲۰۱۶ بوده، طراحی داخلی فروشگاه امیر شکلات می باشد. این پروژه توسط معماران خلاق ایرانی با نام های ساناز قائم مقامی و مجتبی محمد مظاهر طراحی شده است. این دو معمار در سال ۲۰۰۹ به تأسیس گروه معماری مدام پرداختند و فعالیت حرفه ای خود را از همان دوران آغاز کردند. تجربه آن ها در طراحی بیش از ۱۰۰ پروژه و طرح را در طیف گسترده ای از انواع ساختمان ها از جمله ساختمان های اداری، مراکز خرید، ساختمان های ورزشی، ساختمان های مسکونی، مراکز تفریحی، ویلا، و بازسازی سایر پروژه های داخلی از جمله طراحی داخلی منزل، طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران، فضاهای ادری و سایر فضاهای داخلی را شامل می شود. ملاحظات طراحی آن ها عمدتا زمینه و زیستگاه هایی است که شامل محیط زیست، اجتماعی، اقتصادی، انسان شناسی است.

ادامه مطلب
پروژه اداری تجاری آکسا | استودیو معماری آکسا

در کلان شهر هایی مانند تهران، حوزه عمومی به تدریج از بین می رود، تحت تاثیر عوامل سیاسی و اجتماعی قرار می گیرد. امیر شکلات در پی تلاش برای ایجاد فضاهای عمومی در قلب محدوده شهری تهران می باشد. در این کافه شهری، پیاده رو به سمت کافی شاپ گسترش یافته که هیچ مرز و مانعی وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا