آثار معماری ایراناستدیو معماری آرخهالناز ناصحیالهام علیمردانیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهرانخشایار شفقدفاترساختمان های اداریسید سعید هاشمیفرنوش عشقیکاربریمجتبی ثابت‌فردمعماران

شرکت فن آوا | استودیو معماری آرخه

شرکت فن آوا
معمار: استودیو معماری آرخه (مجتبی ثابت‌فرد، خشایار شفق، فرنوش عشقی، الهام علیمردانی، الناز ناصحی، سید سعید هاشمی)

موقعیت: ایران،تهران
مساحت: ۲۰۰۰ مترمربع
کاربری: اداری
تاریخ: ۱۳۹۶


شرکت فن آواشرکت فن آوا

درباره پروژه شرکت فن آوا

شرکت فن آوا واقع در تهران اثر استودیو معماری آرخه که توسط همکاران معماری مجتبی ثابت‌فرد، خشایار شفق، فرنوش عشقی، الهام علیمردانی، الناز ناصحی، سید سعید هاشمی در سال ۱۳۹۶ طراحی شده است که موقعیت آن در ایران،تهران بوده و مساحت زمین ۲۰۰۰ مترمربع بوده با کاربری اداری  که فن آوا یک مرکز ITC در ایران است . فن آوا یک مرکز ITC در ایران است و در آن پیشرفته اند فن آوری و نیاز به یک دفتر هوشمند. دفتر مرکزی فناوا در ۲۰۰۰ متر مربع رسمی واقع شده بود ساختماني در تهران كه براي پيشنهاد آن ساخته نشده است. بنابراین ، برای تبدیل شدن به هوشمند نیاز به تغییر اساسی بود ساختمان اداری. با توجه به متن ، شش ضلعی مورد توجه قرار گرفت . بنابراین ، تیم طراحی این ایده را به وجود آورد .

ویژگی های بنا

این ساختمان ظاهراً هوشمند و دارای ویژگی های بسیاری است طراحی شده برای رسیدن به این هدف. هر دیوار ، روکش و صورت در این است ساختمان قابل تغییر است و با کاربران در تعامل بوده است. تمام عملکردهای کاربر توسط تیم طراحی و بیشتر بررسی می شود مبلمان برای پروژه ها طراحی و اختصاص داده شده است.

 

ادامه مطلب
رستوران زعفرانیه | مهندسین مشاور هشت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا