اخباراخبار شهرسازی

بررسی طرح پادگان ۰۶ تهران و طرح جامع شاهرود

در دهمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران مطرح میشود
بررسی طرح پادگان ۰۶ تهران، طرح جامع شاهرود

ضوابط مکانیابی و استقرار کانونها، محوطه‌ها، شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان مناطق ویژه علم و فناوری کشور در محدوده، حریم و خارج از حریم، طرح جامع شهر شاهرود و طرح پادگان ۰۶ تهران در دهمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، بررسی می‌شود.

به گزارش آرکاو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دهمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به ریاست مهندس محمد اسلامی رییس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و وزیر راه و شهرسازی، دوشنبه ۲۵ شهریورماه در ساختمان دادمان برگزار می شود.

در جلسه فوق به روال جلسات گذشته که ضمن حضور فرزانه صادق‌مالواجرد دبیر شورای‌عالی، جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور، تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو، سلیمانی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آدم‌نژاد معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی، آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی، صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تجریشی معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست، حیدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طالبیان معاون سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، عدل معاون سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان سازمان پدافند غیرعامل کشور حضور به هم می‌رسانند.

ادامه مطلب
کرونا و سرنوشت کرمانشاه 2020

در جلسه دهم شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سالجاری، ضوابط مکانیابی و استقرار کانون‌ها، محوطه‌ها، شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان مناطق ویژه علم و فناوری کشور در محدوده، حریم و خارج از شهرها، طرح جامع شهر شاهرود و طرح پادگان ۰۶ تهران پیرو جلسات قبلی شورا، بررسی و تعیین‌تکلیف می‌شود.

گفتنی است در جلسه نهم شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، گزارش اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در خصوص ضرورت تهیه طرح ویژه منطقه مرزی تایباد و همچنین مغایرت اساسی حریم اسلامشهر (تکلیف جلسه ۲۹ خرداد ۹۸ کمیسیون سیاسی- دفاعی دولت) بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا