بازسازی شدهپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتهراندفاتررستورانشرکت طراحی آرادکاربریکافی شاپکورش دباغمراکز خدماتی

رستوران تاچ | گروه معماری آراد 

رستوران تاچ
معمار: گروه معماری آراد 

موقعیت: ایران، تهران
وضعیت: بازسازی شده
کاربری: خدماتی
تاریخ طراحی: ۲۰۰۸


رستوران تاچ
رستوران تاچ

مشخصات پروژه رستوران تاچ

رستوران Touch همه چیز در جستجوی غذاهای مختلف در یک رستوران ناهار خوری با محیط داخلی متفاوت در یک جلد است. این به معنای پاسخ طیف گسترده ای از سلیقه ها ، اشتها و حس زیبایی شناسی است. این ایده اصلی برای راه اندازی این رستوران در این منطقه و در همین مکان بود. موقعیت مکانی در یک مرکز تجاری در زیر یک برج مسکونی بزرگ نه چندان دور از رستوران Lounge ، اولین تجربه این همکاری است. لمس برای تحقق خواسته های مرکز تجاری ، ساکنان برج بالای آن و همچنین افرادی بود که در این محله زندگی می کنند.

دیاگرام فضایی

این رستوران دارای سه بخش مختلف در دو سطح است. آشپزخانه در طبقه پایین با درب سرویس دوم ، سالن اصلی در همان طبقه با سقف دو جداره و طبقه فوقانی مانند یک سالن دنج با مبلمان راحت تر در مزینین است. این قسمت های کوچک این رستوران با طعم متفاوت با محیط ، نورپردازی و خلق و خوی متفاوت اما به ترتیب معماری خاص طراحی شده است. کل جو با حداقل نظمی طراحی شده است که با نورپردازی مصنوعی ، ظروف تزئینی رنگارنگ و افراد با لباس های مختلف ، بو ، صدای و صدای موسیقی تکمیل می شود. رنگ های کلی به رنگ سیاه و سفید است که باعث می شود این فضا هماهنگ و حداقل باشد اما برخی از عناصر رنگی با بافت طبیعی مانند دیوار آجری قهوه ای وجود دارد که دو سطح را در کنار هم قرار می دهد ، و پله های سبز / آبی که با چراغ های رنگی روشن می شوند.

 

ادامه مطلب
رستوران لانژ | گروه معماری آراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا