آثار معماری ایرانامید غلامپورپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهراندفاترفرزاد دلیریکاربریمجتمع مسکونیمراکز مسکونیمعماران

مجتمع چناران پارک | فرزاد دلیری و امید غلامپور

مجتمع چناران پارک
معمار:  فرزاد دلیری و امید غلامپور

موقعیت : ایران،تهران
وضعیت : 
ساخته شده  
مساحت: ۸۰۰۰ متر مربع
سال ساخت: ۲۰۱۲
کاربری: مسکونی


مجتمع چناران پارک
مجتمع چناران پارک

درباره پروژه  مجتمع چناران پارک

مجتمع چناران پارک یکی از مجلل‌ترین برج‌های تهران است .

به ادعای سازندگانش که در سایت مجتمع نوشته‌اند: “ما مجتمعی لوکس و تمام‌عیار بنا کردیم. در مجتمع چناران پارک رزیدنس ما چیزی غیر قابل تصور را طراحی و مهندسی کرده ایم که بالا ترین انتظارات شما را بر آورده سازد.

موقعیت پروژه

مجتمع چناران پارک رزیدنس در زمینی با موقعیتی استثنائی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع در بهترین نقطه الهیه با تنوع متراژ آپارتمان ها از دویست و شصت الی پانصد و پنجاه متر مربع می باشد  استفاده شده است . که فضائی بیش از پنج هزار متر مربع محوطه فضای سبز در اطراف برج شامل محیط های جذاب، آب نما و آبشار های زیبا، و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری را دارا است.

در این مجتمع بالا ترین استاندارد زندگی برای یك منزل شیك و جادار طراحی شده .
در عین حال به كوچكترین جزئیات توجه خاص شده است.
یك ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تكنولوژی ساخت روز دنیا ساخته شده است. 

ادامه مطلب
بدنه‌ و موزه­‌ی شهری مسجد جامع عتیق | استودیو معمار

 آرامش فضای سبز محوطه شما را به یك فضای گرم و كلاسیك داخلی دعوت می كند. این ساختمان محاصره شده با درختان تنومند کهن سال و نیز فضاهای سبز طراحی شده با نهرهای آب، آبشارها و برکه مصنوعی مناظر کم نظیری را از بالکن ها و تراس های آپارتمان خواهد داشت.
بهترین امکانات از قبیل سیستم امنیتی پیشرفته، خدمات سرو غذا، سالن‌های ورزشی، فضای مشجر و بهترین چشم‌انداز را دارد.

فضاهای مجتمع

برجلوکس چناران پارک رزیدنس در بر گیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی ، سالن اجتماعات، و سایر مشاعات است. کارفرما و طراحان برج چناران با تخصیص مساحت قابل توجهی از زیربنای برجبه امکانات رفاهی و استفاده از تکنولوژی های نوین از جمله سیستم روشنایی  ABB، سیستم مدیریت متمرکز ABB ، استفاده از برترین برندهای موجود در بازار برای چیلر، تجهیزات ارتباطی، آسانسور، سیستم پنجره های عایق حرارتی نهایت تلاش خود را برای آرامش و رفاه ساکنین این برج انجام داده اند.

ورودی اصلی برج لوکس چناران پارک رزیدنس متناسب با سبک به کار رفته در طراحی معماری کل بنا میباشد.

 در واقع در تعریف ورودی از عناصر و پیکره سبک کلاسیک برای نشان دادن شکوه جلال هرچه بیشتر در بدو ورود٬ بهره گرفته شده است. این ساختمان از گارد ویژه‌ای برخوردار است که ورود و خروج از آن براحتی امکان‌پذیر نیست. درهای ورودی به شکلی که امروزه همه درها دارای ریموت هستند نیست، بلکه درها با شماره پلاک هر ماشین به صورت دیجیتال باز می شود و دیگر احتیاج به ریموت نیست. حداقل قیمتی که برای واحد‌های این برج می توان گفت رقم متری ۱۵ میلیون تومان است.

ادامه مطلب
ساختمان بهرام خان | گروه معماری باراد(بهرام بادین‌راد)

که متراژها به بالای متری ۳۰ میلیون تومان هم می رسد که رقم آخر در مورد پنت‌هاوس‌هایی است که درنوک برج و طبقات بالایی قرار دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا