دوره ها و کارگاه هارویدادها

کارگاه تخصصی معماری «تاریخ شهر ایرانی»

کارگاه تخصصی معماری «تاریخ شهر ایرانی» برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی معماری با عنوان «تاریخ شهر ایرانی» با تدریس دکتر محسن حبیبی و به همت معاونت فرهنگی‌هنری فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش آرکاو به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، «تاریخ شهر ایرانی» ویژه فارغ‌التحصیلان رشته معماری و شهرسازی و رشته‌های مرتبط در دوازده جلسه، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷، میزبان هنرجویان خواهد بود.
سیر تحول شهرگرایی، شهرنشینی و شهرسازی در دوران معاصر، ابداع و بازابداع مفهوم شار، تولد مفهوم «شهر»، قلب ماهیت مفهوم شار از جمله مباحثی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می‌شود.

این دوره تخصصی، از روز شنبه (۴ آبان ۱۳۹۸) در مرکز هنرپژوهی نقش جهان به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، ضلع جنوبی پارک ساعی، شماره‌ ۲۱۶۹، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
فرهنگستان هنر در پایان دوره به شرکت‌کنندگان، گواهی شرکت در کارگاه اعطا می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۱۵-۸۸۵۵۳۹۱۴ تماس بگیرند و فرم ثبت‌نام در این کارگاه را نیز از اینجا دریافت کنند.

همچنین گفتنی است پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر در خرداد ماه گذشته نیز اقدام به برگزاری كارگاه تخصصي «معماری اندیشه؛ مدل‌سازی فکری در پژوهش‌های هنری» با تاکید بر موضوعاتی چون بهره‌گیری از آموزه‌های «طوفان ذهنی»، «تفکر افقی»، «طراحی شبکه موضوعی» کرده بود.

ادامه مطلب
پروژه ویلای تارا واقع در لاریجان در مسابقه جهانی WAF ۲۰۱۹ تقدیر گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا