پروژه بر اساس جوایزجایزه معمارجایزه معمار سال 1380

جایزه معمار ۱۳۸۰ | آثار برگزیده

 جایزه معمار ۱۳۸۰ 
 آثار برگزیده

برگزارکننده: مجله معمار
داوران: سید هادی میرمیران ، علی اکبر صارمی ، کامبیز ناظرعمو ،كامران افشارنادری ، مهدی علیزاده

تاریخ اعلام نتایج: ۱۳۸۱

 

ایرج كلا‌نتری طالقانی

فارغ‌التحصیل معماری از دانشگاه تهران، مؤسس و رئیس هیئت مدیره مهندسان مشاور باوند است. سابقه تدریس در دانشگاه‌های تهران، آزاد و علم و صنعت و داوری مسابقه‌های معماری گوناگون را دارد. كارهای طراحی او  در چندین مسابقه رتبه اول كسب كرده اند.

بهرام شیردل

فارغ‌التحصیل معماری از دانشگاه تورنتو و فوق لیسانس معماری از آکادمی هنر کرنبروک میشیگان، مدیر عامل مهندسان مشاور شیردل و همکاران، دارای سابقه تدریس در مدسه معماری لندن، انستیتو معماری کالیفرنیای جنوبی، دانشگاه هاروارد، دانشگاه ایالتی اوهایو، ایلی نویز، … است و در برخی از مسابقات بین المللی و همچنین مسابقات ایرانی رتبه كسب كرده و بسیاری از طرحهایش در مجلات معماری معروف جهان به چاپ رسیده اند.

كامران افشارنادری

فارغ‌التحصیل معماری از ایتالیا، به فعالیتهای پژوهشی و حرفه‌ای در ایتالیا و سپس در ایران، اشتغال داشته است. عضو هیئت مدیره مؤسسه معمارنشر بوده و هم اکنون عضو هیئت تحریریه مجله معمار است. او مقالات زیادی در مجلات معماری نوشته است.

ادامه مطلب
جایزه معمار 1394 | آثار برگزیده

محسن میرحیدر

فوق لیسانس معماری از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، درجه  M.PH در برنامه‌ریزی و طراحی شهری از مؤسسه معماری لندن، و سایقه كار در مهندسان مشاور امیرنصرت مفتح، شریعت زاده و همكاران، و مهندسان مشاور بنیان دارد. او هم اینک مدیرعامل مهندسان مشاور پیرراز است.

محمدرضا جودت

فارغ‌التحصیل معماری از دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی شهید بهشتی، سردبیر مجله معماری و شهرسازی بوده و هم اینك از مدیران مهندسان مشاور محمدرضا جودت و همكاران، و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه معماری ایران است.


 برندگان جایزه معمار سال ۱۳۸۰

رتبه اول : دو خانه برای دو دوست، گنبد کاووس | فیروز فیروز

 

 

رتبه دوم : مجتمع فرهنگی- ورزشی رفسنجان، مهندسان مشاور نقش جهان پارس | سیدهادی میرمیران

 

 

رتبه سوم : کارخانه نیپکو، شهر صنعتی اشتهارد |  آرش مظفری، مهرداد گل محمدی

 

رتبه چهارم  : گالری مبلمان و آثار هنری، تهران | رضا دانشمیر

 

 

رتبه پنجم: ساختمان اداری، تهران، خیابان خالد اسلامبولی |  شامیل محمدزاده


مجله معمار برگزاركننده جايزه سالا‌نه معمار با هدف اشاعه انديشه و هنر معماری، شهرسازى و ساخت و صنعت در سال ۱۳۷۶ تأسيس شد. نخستين شماره معمار در قالب فصلنامه در تيرماه ۱۳۷۷ منتشر شد و از سال ۱۳۸۳ انتشار آن به صورت دوماهانه بوده است. مجله معمار از سال ۱۳۸۰ جايزه معمار را به صورت ساليانه برگزار كرده است.

ادامه مطلب
جایزه ساختمان سال 1397 | آثار برگزیده

 

منبع نوشته: مجله معمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا