پروژه بر اساس جوایزجایزه معمارجایزه معمار سال 1385

جایزه معمار ۱۳۸۵ | آثار برگزیده

 جایزه معمار ۱۳۸۵ 
 آثار برگزیده

برگزارکننده: مجله معمار
داوران: بهرام شكوهیان ، حسین شیخ زین‌الدین ، فرامرز شریفی ، فیروز فیروز ، نگار حكیم
تاریخ اعلام نتایج: ۱۳۸۵

بهرام شكوهیان

فارغ‌التحصیل معماری از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران  .هم اينك مدير دفتر معماري پادياوپارت است.

حسین شیخ زین‌الدین

فارغ‌التحصیل معماری از دانشكده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، بیش از ۳۰ سال سابقه کار حرفه ای دارد و هم اینک مدیرعامل مهندسان مشاور باوند است. او همچنین در دانشكده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و علم و صنعت و دانشگاه آزاد تدریس و مقالا‌ت متعددی در نشریات تخصصی معماری منتشر كرده است. زین الدین نشان معماری ایران (استاد پیرنیا) را هم دریافت كرده است.

فرامرز شریفی

فارغ‌التحصیل معماری از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران با درجه ممتاز، سابقه درخشان كار در دفاتر معماری و دفتر شخصی خود دارد و نشان پیرنیا را دریافت كرده است.

فیروز فیروز

فارغ‌التحصیل معماری از  Institute Pratt نیویورك، دفتر اهری و فیروز را در نیویورك تأسیس كرد. برخی كارهای این دفتر در مجلات معماری به چاپ رسید. این دفتر برای طراحی ساختمان یك مسجد در جده عربستان موفق به كسب جایزه اول مجله بین‌المللی معمار از سوی بنیاد آقاخان شد. فیروز فیروز پس از بازگشت به ایران دفتر فیروز و همكاران را تأسیس كرد و پروژه دو خانه برای دو دوست در گنبد، رتبه اول جایزه بزرگ معمار در زمستان ۸۰ را نصیب او كرد.

ادامه مطلب
جایزه شایستگی معمار ایرانی2 | سال 1398

نگار حكیم

فارغ‌التحصیل تاریخ هنر از دانشگاه وین، عضو انجمن تاریخ هنردانان اتریش و پژوهشگر معماری مدرن، تاكنون مقالا‌ت متعددی در زمینه معماری مدرن، در مجلا‌ت معتبر ایران و آلمان به چاپ رسانده است. اطلس مرجع عمارتهای مدرن مذهبی كه انتشارات  Birkhauser سوئیس به زودی به چاپ می‌رساند از آخرین كارهای اوست.


 گروه مسکونی تک‌واحدی

 

رتبه اول مسکونی تک‌واحدی: ویلای مانلی، مازندران، رویان، شهرک مانلی | دفتر معماری زاویه، مهدی مرزیاری، مریم علوی

 

 

رتبه دوم مسکونی تک‌واحدی: ویلای شماره ۲، مازندران، نور، شهرک ساحلی دریاچه | پویا خزائلی پارسا

رتبه سوم مسکونی تک‌واحدی: خانه پورسیدی ، كرمان | شروین حسینی

 


– جایزه معمار گروه مسکونی آپارتمانی

رتبه اول مسکونی آپارتمانی: ساختمان مسكونی دولت، تهران، خیابان دولت | گروه طراحی ارش، پانته آ اسلامی، علیرضا شرافتی، رامبد ایلخانی

 

رتبه دوم مسکونی آپارتمانی: مجتمع مسكونی گنج دانش، تهران، خیابان شریعتی | رامین مهدی زاده

 

 

رتبه سوم مشترک مسکونی آپارتمانی: مجتمع مسكونی كوی پروانه، تهران، تقاطع بزرگراه آل احمد | دفتر معماری زند حریرچی و همكاران 

 


مجله معمار برگزاركننده جايزه سالا‌نه معمار با هدف اشاعه انديشه و هنر معماری، شهرسازى و ساخت و صنعت در سال ۱۳۷۶ تأسيس شد. نخستين شماره معمار در قالب فصلنامه در تيرماه ۱۳۷۷ منتشر شد و از سال ۱۳۸۳ انتشار آن به صورت دوماهانه بوده است. مجله معمار از سال ۱۳۸۰ جايزه معمار را به صورت ساليانه برگزار كرده است.

ادامه مطلب
خانه آجر پوش | استودیو طرح و ساخت آدمون

منبع نوشته: مجله معمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا