اخباراخبار معماریرویدادهاهمایش و کنفرانس ها

کنفرانس ملی “معماری و شهرسازی معاصر ایران”

کنفرانس ملی “معماری و شهرسازی معاصر ایران” در دانشگاه شهید چمران برگزار می‌شود

کنفرانس ملی معماری و شهرسازی معاصر ایران توسط دانشگاه شهید چمران اهواز ۲۹ آبان ۹۸ در اهواز برگزار می‌شود.

 کنفرانس ملی معماری و شهرسازی معاصر ایران با هدف گردهمایی متخصصان، ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی، آشنایی با مسائل و دستاوردهای روز و دریافت آموزش‌های کوتاه مدت، ۲۹ آبان‌ماه ۹۸ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

این کنفرانس در محورهای معماری و شهرسازی معاصر در نقاط مختلف کشور، ارزیابی پس از سکونت در آثار معماری معاصر، معماری معاصر و طبیعت، سازه و فن آوری در معماری معاصر، نقش صنعت در شکل‌گیری معماری و شهرسازی معاصر، میراث معاصر، تاریخ گرایی در معماری معاصر، معاصرسازی معماری بومی، معماری معاصر روستایی، هویت در معماری معاصر، جریان‌های فکری در معماری و شهرسازی معاصر، بازسازی پس از سوانح طبیعی و انسانی، معماری معاصر در بافت‌های تاریخی و فرسوده، طرح‌های جامع تفصیلی شهرها، سیما و منظر شهری و مسکن معاصر برگزار می‌شود.

در متن معرفی کنفرانس عنوان شده است : «کمیته علمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحبنظران و علاقمندان که در محورهای کنفرانس فعالیت می­ کنند، دعوت می­نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته ­های علمی است به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.»

ادامه مطلب
مسکن در سال ۹۸؛ دلالان مسکن در امان ماندند

دکتر محمد ابراهیم مظهری، دکتر کاوه رستم پور و دکتر فاطمه پودات به عنوان ارکان کنفرانس معرفی شده اند. همچنین اعضای کمیته علمی کنفرانس که از دانشگاه های تهران، شهید چمران، شهید بهشتی، جندی شاپور دزفول و هنر اصفهان حضور دارند متشکل هستند از :
دکتر سید جعفر حجازی، دکتر بهزاد وثیق، دکتر سید غلامرضا اسلامی، دکتر علی غفاری، دکتر حمید ندیمی، دکتر سید امیر منصوری، دکتر مهدی سعدوندی و دکتر علی حسینی.

متقاضیان شرکت در این کنفرانس تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند اصل مقالات خود را برای شرکت در این کنفرانس ارسال کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنفرانس به نشانی http://www.icauconf.ir/fa/ مراجعه کنند.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا