اخباراخبار معماری

برگزاری سه کارگاه کاربردی در مرکز معماری ایران

سه کارگاه کاربردی در مرکز معماری ایران برگزار می‌شود

 سه سمینار تفکر مقداری در طراحی معماری انرژی – نور کارا، رندر گرافیک و شیت بندی معماری در مرکز معماری ایران برگزار می‌شود.

 

سمینار تفکر مقداری در طراحی معماری انرژی – نور کارا

سمینار تفکر مقداری در طراحی معماری انرژی – نور کارا به معرفی روش‌ها و المان‌های طراحی معماری در راستای ارتقا عملکرد ساختمان در حوزه نور روز و مصرف انرژی می‌پردازد. شرکت در آن به دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه که به دنبال درک عمیق و محاسباتی این حوزه هستند، توصیه می‌شود.

این سمینار رایگان اما رزرو از طریق سایت مرکز معماری ایران الزامی است.این کارگاه یکشنبه ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ با حضور پیمان پیله‌چی‌ها، دکترای معماری برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه آموزشی رندر گرافیک در راستای دستیابی معماران به یک زبان گرافیکی برگزار می‌شود. در تعریف این کارگاه آمده است: همه ما در کانسپت‌های معماری نیاز به یک زبان گرافیکی داریم. زبانی که از واقعیت رندر دور شده و به سمت شاخص کردن کانسپت مورد نظر در هر فریم می‌رود. در این کارگاه آموزشی این رویکرد را بررسی می‌کنیم و تکنیک‌های ارائه گرافیکی مدارک معماری را می‌آموزیم. این کارگاه آموزشی پیش‌نیازی ندارد و تمامی تکنیک‌ها از صفر آموزش داده می‌شود.

ادامه مطلب
خانه شماره 14 | مهرداد ایروانیان

کارگاه “رندر گرافیک” نیز یکشنبه ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور محمدرضا کدخدایی به عنوان مدرس برگزار می‌شود. هزینه ثبت نام در این کارگاه ۶۰ هزارتومان است.

همچنین سمینار رایگان “شیت بندی در معماری” نیز با حضور محمدرضا کدخدا سه شنبه ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است ثبت نام در این کارگاه ها هم اکنون به صورت آنلاین نیز میسر بوده و از طریق وبسایت این مرکز به آدرس www.iacenter.ir امکان پذیر میباشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویدادها می‌توانند به تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک ۱۸ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۳۹۱۳۰۰۰ تماس حاصل کنند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا